Entre varias poesías, escollen unha, e fase unha pequena audición con 3 ou 4 melodías para que eles determinen cal é a que mais se adecua o seu poema.Dinme en secreto cal escolleron, para non pisarse uns as outros.O final a len os demais co seu fondo musical.Eles mismos paran o final de cada estrofa para escoitar un pouco a música. Ilustración da que escolleron cada un, pero con distintos tipos de materiais e papeis. Misturar versos de dous poesías, e reconstruilas correctamente, decoralas. Pódese tamén con elas traballar a composición do absurdo, pero intencionadamente, non deixala mal feita ou deconstruida por unha mala conprensión. Aproveitar inicios de poemas que eles mismos poidan continuar.........o final ler a deles e a orixinal.As veces levan unha oa sorpresa. Traballar a pintura expoñendo distintos cadros e que eles atopén a identificación co poema que está a traballar.Tamén pódese facer con fotografías. Execución dun cuadernillo,ca poesía orixinal e as variacions que realizaron .É interesante que sexa de anelas porque sempre estará en movemento, podense aumentar ....levar unha , devolvela... Nun pequeno grupo que aprendan estrofas cortas, que eles mesmos lle busquen o sentido o poema, para poder recitala con coherencia.Para traballala con escritura: Sobre unha cartuliña que eles mesmos se poñan de acordo no orden secuencial, para que de un en un ir escribindo a estrofa, pero o final lerán a de outro compañeiro, non a súa.Ten que explicarlle como quere ca lea. Crear unha prosa poética, através de palabras buscadas en poesías relacionadas cun tema,as estrelas, a choiva, a amistade, a frustración..... Acompañar con sosn cando se repite moito unha palabra, xestos, señalar imaxes.... E todo o que nos aporten cando van interiorizando e descubrindo ,moi pouco a pouco , outra dimensión da lingua.
|
|||