[Actividade recente]

Título Tipo Nome Data de envio
MENÚ FRANCÉS Páxina gedepevi 22/05/2024 - 13:27
Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar curso 2024-25. Páxina bggon 21/05/2024 - 11:43
NOFC Páxina pipaca 06/05/2024 - 11:52
MENÚ MES DE MAIO Páxina gedepevi 30/04/2024 - 14:02
Calendario de exames do alumnado con materias pendentes. MAIO 2024 Páxina gedepevi 29/04/2024 - 15:20
VISITAS A SANTIAGO Album pipaca 23/04/2024 - 17:44
FIO DE ARIADNA II Artigo do blogue susirey 09/04/2024 - 09:31
MENÚ MES DE ABRIL Páxina gedepevi 30/03/2024 - 11:47

Actividades de poesia no A.A. de Primaría

Entre varias poesías, escollen unha, e fase unha pequena audición con 3 ou 4 melodías  para que eles determinen cal é a que mais se adecua o seu poema.Dinme en secreto cal escolleron, para non pisarse uns as outros.O final a len os demais  co seu fondo musical.Eles mismos paran o final de cada estrofa para escoitar un pouco a música.

Ilustración da que escolleron cada un, pero con distintos tipos de materiais e papeis.

Misturar versos de dous poesías, e reconstruilas correctamente, decoralas.

Pódese tamén con elas traballar a composición do absurdo, pero intencionadamente, non deixala mal feita ou deconstruida por unha mala conprensión.

Aproveitar inicios de poemas que eles mismos poidan continuar.........o final ler a deles e a orixinal.As veces levan unha oa sorpresa.

Traballar a pintura   expoñendo distintos cadros e que eles atopén a identificación co  poema que está a traballar.Tamén pódese facer con fotografías.

Execución dun cuadernillo,ca poesía orixinal e as variacions que realizaron .É interesante que sexa de anelas porque sempre estará en movemento, podense aumentar ....levar unha , devolvela...

Nun pequeno grupo que aprendan estrofas cortas, que eles mesmos lle busquen o sentido o poema, para poder recitala con coherencia.Para traballala con escritura:

Sobre unha cartuliña que eles mesmos se poñan de acordo no orden secuencial, para que de un en un ir escribindo  a estrofa, pero o final lerán a de outro compañeiro, non a súa.Ten que explicarlle como quere ca lea.

Crear unha prosa poética, através de palabras

buscadas  en poesías relacionadas cun tema,as estrelas, a choiva, a amistade, a frustración.....

Acompañar con sosn cando se repite moito unha palabra, xestos, señalar imaxes....

E todo o que nos aporten cando van interiorizando e descubrindo ,moi pouco a pouco , outra dimensión da lingua.