TRABALLOS DO EQUIPO DE NATUREZA DURANTE O 3º TRIMESTRE

24/06/2019 21:24

No terceiro trimestre, continuamos co coidado das plantas da nosa horta escolar e do interior do centro.

Gracias a estes coidados fixemos colleitas estupendas de fresas, espinacas, xudías, cebolas, repolos...e todo moi ecolóxico, sen pesticidas de ningún tipo! Repartíronse entre os alumnos e algúns comentaron que prepararon con elas receitas riquísimas nas súas casas coma tortillas de espinacas, ensaladas... No panel da natureza continuouse cos traballos de investigación, noticias e fotos.

Nestes 2 últimos meses o tema proposto foi o das flores.

Por último, o centro fíxose cunha composteira gracias ao concello, e a partir do próximo curso continuaremos coa labor de concienciación no coidado do medio ambiente seguindo co traballo de coñecemento e coidado das plantas, animais, auga, etc.; a través da concienciación da importancia de xestos coma o reciclado e, ademais, fabricando o noso propio compóst.

Bo verán a todos e que disfrutedes nel da NATUREZA!!!

Álbum: Horto escolar -> Horto escolar 3º trimestre

album | by Dr. Radut