Pasarrúas de Entroido

ATENCIÓN!!! VOLVE O PASARRÚAS!!! VIAXAMOS POR EUROPA NO “WENCESRAIL!!!

ÁS 11:30 SAIREMOS DO COLEXIO POLA PORTA DE PRIMARIA EN ORDE DENDE OS GRUPOS DE 3 ANOS ATA 6º. ÁS 13:20 VOLTAREMOS.

PERCORRIDO:

Rúa General San Martín, avda. Ferrocarril, Marqués de Figueroa, Ángel Senra case ata o final,  volta e imos por Capitán Juan Varela, praza da estación na parte baixa. Alí actuaremos entreas 12:30 e as 13:00 aproximadamente.

NORMAS:

- Tanto na saída como na chegada ao colexio no n está permitida a entrada de pais ao recinto escolar. Excepto aqueles que, por algún motivo xustificado, deban acompañar aos seus fillos/as.

- A recollida do alumnado se fará coma sempre, ás 14:00.

- Os pais ou familiares que vaian acompañando ao desfile, deberán respectar as indicacións que o profesorado dea nese momento ou teña dadas días antes.

- Rogamos non se paren a falar cos nenos/as para non interromper a marcha.

- Non se poden difundir as imaxes.

AVISOS:

Ese día poden traer sobremesas típicas do Entroido para compartir cos compañeiros/as.

Merendarán antes do habitual para poder dar comezo ao pasarrúas ás 11:30.

GRAZAS E... VIVA O ENTROIDO!!!

CHUCUCHÚ, CHUCUCHÚ... SUBE AO TREN DO WENCES...

Tren

ENTROIDO 2023_COMUNICACIÓN ÁS FAMILIAS.pdf40.04 KB