CONCHA BLANCO

CONCHA

8 DE MAIO 2009, data na que o noso colexio tivo a sorte de contar coa escritora galega CONCHA BLANCO.

Deleitounos a todos/as profes e alumnos coas súas verbas, sentimentos, forma de ser...todo elo imprescindible para que das súas mans saian logo obras tan fermosas e que tanto gustan a rapaces e adultos.

Pero Concha non só se expresou ela, tamén estivo moi receptiva as preguntas dos alumnos,sen rexeitar nengunha, que por certo, preguntas moi coherentes e con un comportamento excepcional "palabras da propia autora".

Deste xeito: entre exposición, preguntas e dedicatorias pasaron dúas horas que a todos/as; rapaces, profes e ela mesma nos resultaran moi curtas.

Moitas, moitísimas grazas Concha, esperemos que non sexa a última vez que visitas este centro.