Comunicacións do centro
AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2012/13
RESULTADOS RELEVANTES CON RESPECTO Á MEDIA DE GALICIA E AOS CENTROS DO MESMO GRUPO ISEC
Foron avaliadas as seguintes competencias:
- Competencia en comunicación lingüística.
- Competencia no coñecemento e na interacción co mundo físico.
- Competencia matemática.
Os centros agrupáronse en catro niveis: alto, medio alto, medio baixo e baixo (a partir de variables relativas ao nivel de estudos, á situación laboral e profesional das familias e aos recursos culturais e materiais do fogar. O noso centro pertence ao nivel (grupo ISEC) medio alto.
Pódese consultar o informe de resultados premendo no ficheiro adxunto.
Os porqués das folgas destes días
Ola a todas e todos:
Como xa sabedes, estes días atrás, tivéchedes noticias dunha serie de mobilizacións nas que o profesorado deste centro participou e participa. Pero como entendemos que o lóxico é que todas as familias afectadas sexan sabedoras do que acontece e porque a educación dos seus fillos e fillas está afectada por estas mobilizacións, entregamos o 18 de outubro de 2011, un pequeno escrito no que se desmenuza toda esta temática do xeito más imparcial e obxectivo posible.
O texto é o seguinte:
Nota informativa para as familias do alumnado do CEIP
Sal LencePrezadas familias:
Sodes coñecedoras das folgas e paros do profesorado destes meses por un conflito desatado a raíz das novas directrices e cambios normativos da Consellería de Educación. Pero, por que? Cal é a causa do problema?
Dende os medios de comunicación e outros foros deslízanse versións incorrectas, como as de que o profesorado é un privilexiado que protesta polas horas traballadas, o que parece levar á conclusión de que calquera reclamación sería sempre inxusta e insolidaria.
En cambio, os motivos preocupantes do conflito son outros dos que apenas se fala:
- A nova estruturación horaria abre vías para non facer as debidas coberturas de postos de traballo por baixas (aforro de persoal).
- Coa pretensión de regular os horarios lectivos e as gardas do alumnado transportado, asigna funcións ao profesorado non previstas na lexislación vixente (aforro de persoal coidador).
- A maior parte do profesorado que superou as oposicións este ano, non exerce a especialidade pola que aprobou, senón outra allea (aforro de persoal).
Só como exemplo:
La Voz de Galicia(10/10/2011) informa que:El titular de Educación de la Xunta destaca que este curso hay 1.165 jubilaciones de profesores, de los que solo han sido sustituidos 414(polo tanto, a diferencia é de 751 vacantes en cubrir).O valor de Educar non ten prezo e, como profesorado do ensino público, somos os máis interesados en que non se rebaixe a súa calidade senón todo o contrario. Calidade á que tamén contribuímos, dende sempre, adicando máis horas ao labor educativo das que constan nos regulamentos oficiais tanto anteriores como actuais.
O problema non é só do profesorado, é de toda a sociedade, estamos educando unha cidadanía que saberá inglés grazas a un mestre de música, matemáticas grazas a un profesor de debuxo ou lingua grazas a un de historia. Que calidade educativa pretendemos?
Con estas explicacións, cremos lexítimo participar nestas mobilizacións, agardamos ter explicado axeitadamente os porqués deste conflito, pedímosvos desculpas polos trastornos causados, e agradecémosvos con sinceridade todo o apoio que ata hoxe nos tedes brindado.
Con admiración e respecto,
O Profesorado do CEIP “Sal Lence”, A Coruña.