PILABOT

CONCURSO PILABOT. RECICLA CON ENERXÍA !

Pais, nais, veciños e veciñas do CEIP Paradai, temos unha nova para todos/as vós.

A nosa escolar vai participar na 4° Edición do Concurso Pilabot da Xunta de Galicia para contribuir coa protección e co coidado do medio ambiente a través da recollida de pilas e acumuladores !

Precisamos da cosa axuda xa que os centros escolares que máis quilos de pilas e acumuladores recollan, obterán grandes premios para a compra de material escolar !

Deste xeito, concienciámonos do perigo dalgúns residuos (pilas e acumuladores) e a súa reciclaxe, polo que estamos axudando  protexer o medio ambiente. Ademais, se conseguimos algún premio, dotaremos de máis materiais e recursos escolares ao centro para mellorar a intervención educativa.

Podédesnos traer calquera pila, acumulador, pila botón ou batería que esté precintado, que se poda portar na man e que non sexa industrial.

Agora xa o sabes todo ! Recolle, avisa e defúndeo ! A canta máis xente chegue mellor !

ANIMÁDEVOS A PARTICIPAR !