igualdade

OBRADOIRO 8M PARA O FOMENTO DA IGUALDADE: ROMPEMOS COS ROLES? CON UXÍA MORÁN

Hoxe contamos no centro con Uxía Morán , para desenvolver o

OBRADOIRO 8M PARA O FOMENTO DA IGUALDADE: ROMPEMOS COS ROLES?

(Esta actividade foi desenvolvida grazas á Mancomunidade de Concellos do Carballiño)

Dividiuse ao alumnado en 3 grupos, con distintas actividades para cada un deles.

Comezou o alumnado de ED. Infantil , que non perdeu detalle de ningún dos 3 contos que narrou:

-Maruxa.

- Daniela Pirata.

-Ricitos de Oso

(Se premedes no titulo de cada un, accederedes a súa ficha técnica)

Para os outros 2 grupos, ademais de contarlles os contos dun xeito engaiolante, fixeron unha serie de actividades moi dinámicas,  para pensar e reflexionar sobre as nosas actitudes.

Foi unha actividade moi completa e interesante, e agradecemos tanto á Mancomunidade coma a magnífica contadora de contos Uxía Morán, este obradoiro.

Aquí deixamos unhas poucas fotos do evento , que se desenvolveu no patio exterior do centro.

8M: CONTACONTOS CON UXÍA MORÁN.

O pasado xoves,   Uxía González Morán achegouse ó noso centro para celebrar con nós o 8M: Día Internacional da Muller.

Dividimos ó alumnado en tres grupos, e para o de ED. Infantil a actividade foi  a través do mundo máxico dos contos.

Esta actividade foi organizada pola Mancomunidade de Concellos do Carballiño.

Así os máis pequenos do centro desfrutaron de 3 contos marabillosos, fantasticamente narrados por Uxía.

(Premede nas imaxes, se queredes coñecer a "ficha técnica de cada un deles)

E aquí vos quedan unhas poucas fotos do momento. Encantoulles!!!!

8 MARZO: DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

O xoves 12 de marzo celebramos no colexio o Día da Muller Traballadora.

Tivemos varias sesións de contacontos con Uxía González Morán. Esta actividade foi organizada pola Mancomunidade de concellos do Carballiño.

Algúns dos contos foron: GUAPA, ME LLAMO PECAS, ARTUR E CLEMENTINA E MAX E OS SUPERHEROES.

No seguinte video podedes ver o ben que o pasaron.

NOA NO ESPELLO CON SABELA GAGO

O martes 10 de decembro visitounos Sabela Gago coa contada interactiva sobre a igualdade de xénero NOA NO ESPELLO.

A obra conta as historias de tres personaxes, quenes defenden a idea de que "facer o que un quere e o que a un lle gusta é o mellor para sentirse feliz". Con esta representación búscase ensinar aos pequenos como enfrentarse á crítica e como se pode chegar a vencela".

Sabela Gago utiliza a escenografía, a música e a interacción para manter esperta a atención do alumnado.