NOTA INFORMATIVA

Estimadas nais,pais, titores e titoras de alumnos:

Como ben saben, unha das prioridades do centro é a adquisición de hábitos saudables, incluíndo unha dieta equilibrada e completa. Por iso, comunicámoslles que o colexio, en colaboración co Consello Escolar, elaborou unha proposta de calendario de merendas para levar a cabo nos recreos. Trátase de que os nenos que traen algo para comer neses momentos de lecer, tomen alimentos que complementen os menús do comedor, completando unha dieta variada e equilibrada. Por exemplo, como os martes e xoves as sobremesas do comedor son lácteos, parece axeitado que traian neses días unha froita, mentres que o resto da semana poden traer lácteos xa que a froita está de sobremesa no menú escolar.

O calendario de merendas proposto é o seguinte:

CALENDARIO DE MERENDAS PARA OS RECREOS

LUNS MARTES

MÉRCORES

XOVES

VENRES

LÁCTEO

(iogur, batido, queixo, etc)

FROITA

ou froitos secos

LÁCTEO

(iogur, batido, queixo, etc)

FROITA

ou froitos secos

LIBRE

En todo caso, convén recordar que pediatras e nutricionistas recomendan eliminar ou reducir ao máximo o consumo de bollería industrial (pasteliños de chocolate, napolitanas, sandwiches de nocilla, galletas, etc...), así como zumes de brik polo seu alto contido en azucres.

Agradecendo unha vez máis a súa colaboración, reciban un cordial saúdo.

calendario merendas.pdf707.92 KB