Día do Libro

SEMPRE A POESÍA!!!

SIEMPRE POESÍA!!!

DÍA DO LIBRO 2019

Máis imaxes da exposición realizada polo alumnado do centro para conmemorar o Día do Libro 2019:

23 ABRIL 2019: DÍA DO LIBRO

23 de Abril DÍA DO LIBRO 2019

Para conmemorar esta data tan importante, e seguindo co proxecto BiblioPoemando, no que levamos traballando xa dous cursos, elaboramos unha exposición en torno á figura poética de 4 poetas importantes na nosa literatura:

Antonio García Teijeiro

Ana María Fernández

Fran Alonso

Gloria Fuertes

SAIDA BIBLIOTECA REGO DA BALSA

ESTAMOS A PIQUES DE CHEGAR AO 24 DE OUTUBRO, DÍA  DAS BIBLIOTECAS , E DENDE O CEIP GÁNDARA-SOFÁN XA COMEZAMOS A PARTICIPAR NAS ACTIVIDADES PROPOSTAS POLO CONCELLO PARA A SÚA CELEBRACIÓN. O PASADO MARTES 9 DE OUTUBRO OS NENOS E NENAS DE INFANTIL ACUDIMOS A UNHA SESIÓN DE CONTACONTOS COA RATIÑA LILI! E DISFRUTAMOS MOITO COAS SÚAS HISTORIAS!.

SEMANA DO LIBRO

O alumnado de 1º e 2º visitamos o Pazo da Cultura para celebra a semana do libro. Este ano levaba por título "O mundo que queremos". Visitamos a exposición dos traballos feitos polos nenos e nenas do concello de Carballo e asistimos a unha función de teatro moi divertida!!!

LEGUCHEF en 4º de EDUCACIÓN INFANTIL

Na clase de 3 anos tamén estivemos practicando un pouco de cociña dentro do proxecto "Biblioverde" da biblioteca do cole.

Decidimos facer "Chícharos con xamón" e explicarlle a receita, pouquiño a pouco e entre todos/as, aos nosos compañeiros/as do cole.

CONMEMORAMOS O DÍA DO LIBRO

NESTE CURSO, ESTAMOS DESENVOLVENDO UN PROXECTO MOI INTERESANTE QUE PARTE DO EQUIPO DE BIBLIOTECA E QUE TEN COMO EIXO FUNDAMENTAL O FEITO DE QUE ESTE ANO 2016, É "O ANO INTERNACIONAL DAS LEGUMES".

POLO QUE NO COLEXIO, DECIDIMOS CELEBRAR O DÍA DO LIBRO TENDO EN CONTA ESTE DATO.

COMEZAMOS FACENDO UNHA EXPOSICIÓN DE LIBROS E CONTOS QUE TRABALLEN O TEMA DOS VEXETAIS, DA HORTA, DO COIDADO DO CAMPO... E NA QUE A MAIORÍA DOS ALUMNOS/AS COLABORARON FACENDO RIMAS E PEQUENOS POEMAS CO TEMA CENTRAL DAS LEGUMES. FOI MOI DIVERTIDO E SAÍRON COMPOSICIÓNS VERDADEIRAMENTE CHAMATIVAS!!

SEMANA DO LIBRO. EXPOSICIÓN "CANTA BICHERÍA".

CON MOTIVO DA CELEBRACIÓN DA SEMANA DO LIBRO EN CARBALLO, O NOSO CENTRO COLABOROU CUN TRABALLO MOI ESPECIAL.

A EXPOSICIÓN QUE SE PUIDO VER NO PAZO DA CULTURA DE CARBALLO, TITULÁBASE "CANTA BICHERÍA" E NÓS DECIDIMOS BASEARNOS NA OBRA DE MANUEL MARÍA "OS SOÑOS NA GAIOLA" PARA PREPARAR A NOSA APORTACIÓN.

O QUE FIXEMOS FOI IMAXINAR CAL SERÍA O ANIMAL IMAXINARIO QUE NOS GUSTARÍA QUE EXISTISE NA REALIDADE OU NOS CONTOS E DESPOIS DE FACER UNHA FICHA SOBRE DITO ANIMAL; TAMÉN O FIXEMOS REALIDADE AXUDADOS DE PLASTILINA OU BARRO.

MIRADE O BEN QUE QUEDOU A EXPOSICIÓN DO C.EI.P. GÁNDARA-SOFÁN:

CONTACONTOS NO GÁNDARA-SOFÁN

PARA IRNOS AMBIENTANDO NA CELEBRACIÓN DO DÍA DO LIBRO, RECIBIMOS NO CENTRO A VISITA DE DOUS CONTACONTOS BEN DIVERTIDOS!!!

O PRIMEIRO DELES, DIRIXIDO AO ALUMANDO DE 6º DE E.I. E 1º E 2º DE E.P. TITULÁBASE "FELIZ FEROZ" E ENCANTOULLES!!!

DA CIENCIA Á FICCIÓN (EXPOSICIÓN E TEATRO)

Dende o concello de Carballo, solicitóusenos aos centros educativos que colaborasemos na exposición anual que se fai no Pazo da Cultura con motivo da celebración da Semana do Libro.

A exposición titúlase "Da ciencia á ficción" e nós levamos un mural coas mulleres científicas sobre as que estivemos traballando e diferentes experimentos para que os visitantes os poidan ver e manipular.

O mural que preside a zona ocupada polo Gándara-Sofán é este. Así o fomos facendo pouco a pouco no cole: