2º Ciclo

ENTROIDO 2024

Este ano seguimos traballando no proxecto "Xeografiando Europa", neste caso 3º de primaria está coñecendo máis aspectos de Francia.

Os meus experimentos: volcán

28 de outubro de 2019

Experimento realizado por Lucía Rey Bértoa (3º).

Día das Bibliotecas

24 de outubro de 2019

Hoxe estamos de celebración, pois é o Día das Bibliotecas!

A BIBLIOTECA ESCOLAR, ese lugar polo que pasan todas as nenas e todos os nenos do país, a primeira biblioteca que lles aprende e na que pasan moitas cousas (e todas boas), ese espazo para a igualdade e a diversidade.

Aprender xogando

Un Symbaloo con recursos moi variados para aprender xogando. Anímate e bota unha ollada!

Obradoiro de xadrez

12 e 13 de setembro de 2019

Estes primeiros días de cole, as nenas e nenos de 3º e 4º tivemos a sorte de poder participar nun obradoiro de xadrez xunto co resto do alumnado de Primaria.

Aprendemos distintas estratexias de xogo, entre elas o famosísimo "Jaque Mate Pastor" (ou Jaque Mate das catro xogadas): fixádevos nas caras de concentración dalgúns xogadores. Súper interesante!!!

ANTEFACES DE ENTROIDO

Preparándonos para o entroido, en plástica realizamos estos fantásticos antefaces tan orixinais e coloridos.

ORELLAS DE ENTROIDO

Os nenos de 3º de primaria elaboramos masa de orellas días antes do entroido. Algúns trouxemos a proba, e estaban riquísimas!!!

SAN VALENTÍN EN 3º

Hoxe é San Valentín e por iso posamos, exhibindo os nosos CORAZÓNS!!

Os nenos e nenas de 3º celebramos o 14 de febreiro facendo un árbol cheo de AMOR!!

SAÍDA DE 3º E 4º AO MUNCYT

O martes 12 de febreiro os nenos e nenas de 3º e 4º de primaria fomos de visita ao Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía (MUNCYT).

Antes de ir ao museo, estivemos no Monte de San Pedro, aproveitando o bo tempo que nos acompañou, para merendar e xogar un pouco.

RECUNCHO DE PETEIRO EN 3º E 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA...

Ao longo deste 2º trimestre que está a piques de rematar, os alumnos/as de 3º e 4º de Educación Primaria estiveron traballando acerca da vida e obra do pintor e escultor  Jorge Peteiro, un artista galego.

Mirade como traballaron algunhas das súas obras con diversos materiais e o ben que lles quedou a exposición!!

QUE GRAN TRABALLO!!