Celebracións

O MAGOSTO CHEGOU!!

O pasado venres celebramos o magosto, todo o alumnado disfrutou moito das castañas, de xogos e baile, ademáis dun ratiño de celebración con compañeiros e profesores.

CELEBRACIÓN DIA DA MULLER 8 DE MARZO

ÚNETE AL PAÑUELO CHALLENGE DE LA FUNDACIÓN ALADINA!!

O día 15 de febreiro, conmemorando o DÍA DO CÁNCER INFANTIL, todo o centro sumouse á iniciativa da Fundación Aladina e nos colocamos este pano para axudar a mellorar a vida de centros de nenos e nenas enfermos de cáncer e ás súas familias.

Graduación de sexto

ENTROIDO 2022 (Non hai fronteiras)

NON HAI FRONTEIRAS (esa foi a temática do noso Entroido, por iso viñemos disfrazados cos traxes típicos de varias rexións de España e doutros países do mundo tales como Siria, Brasil, México, Italia, Grecia, India e Xapón).

REGUEIFAS DE NADAL

Benqueridas familias,

Xa se achega o final deste ano 2021 e unha excelente maneira de celebralo será escoitando as regueifas de Nadal creadas polo alumnado e que poderedes visualizar no blog de biblioteca!!!

Feliz e sano 2022

Moncho, o Sapoconcho

DÍA DA BIBLIOTECA

VIDEO 6º PRIMARIA

VIDEO 5º B PRIMARIA

VIDEO  3º PRIMARIA

VIDEO 1º PRIMARIA

RECOMENDACIÓNS LITERARIAS PARA O NADAL

Benqueridas familias,

Achéganse unhas datas de descanso para a comunidade escolar, polo que dende a Biblioteca do centro, queremos facer unha serie de recomendacións literarias para gozar do tempo libre durante as vacacións, e non se nos ocorre mellor xeito de pasar algunha destas horas de lecer que lendo algunhas das historias que aquí vos propoñemos.

Bo Nadal a tod@s!!!

DÍA DA INFANCIA 2020

Hoxe, 22 de novembro conmemórase o Día Mundial dos Dereitos da Infancia e nós, por suposto, quixemos celebralo no centro escolar. Para iso, o pasado venres e nas diferentes aulas, lemos e reflexionamos sobre o libro titulado TEÑO DEREITOS de Miguel Robledo. Feliz Día da Infancia a tod@s dende a Biblioteca do CEIP Gándara!!!

CERTAME FOTOGRÁFICO DE SAMAÍN

Dende a Biblioteca Escolar, queremos agradecer a vosa participación no certame fotográfico de Samaín.