Celebracións

RECOMENDACIÓNS LITERARIAS PARA O NADAL

Benqueridas familias,

Achéganse unhas datas de descanso para a comunidade escolar, polo que dende a Biblioteca do centro, queremos facer unha serie de recomendacións literarias para gozar do tempo libre durante as vacacións, e non se nos ocorre mellor xeito de pasar algunha destas horas de lecer que lendo algunhas das historias que aquí vos propoñemos.

Bo Nadal a tod@s!!!

DÍA DA INFANCIA 2020

Hoxe, 22 de novembro conmemórase o Día Mundial dos Dereitos da Infancia e nós, por suposto, quixemos celebralo no centro escolar. Para iso, o pasado venres e nas diferentes aulas, lemos e reflexionamos sobre o libro titulado TEÑO DEREITOS de Miguel Robledo. Feliz Día da Infancia a tod@s dende a Biblioteca do CEIP Gándara!!!

CERTAME FOTOGRÁFICO DE SAMAÍN

Dende a Biblioteca Escolar, queremos agradecer a vosa participación no certame fotográfico de Samaín.

DÍA DA BIBLIOTECA 2020

24 DE OUTUBRO: DÍA DA BIBLIOTECA: ESCOITA OS NOSO CONTOS!!!

O vindeiro sábado 24 de outubro conmemoramos o Día da Biblioteca e queremos celebralo lendo varios contos que serán publicados mañá neste blog de biblioteca e nos respectivos blogs de aula.

O alumnado de 3 anos lerá o conto LÚA LÚA SOL.

O alumnado de 4 anos lerá o libro FROITAS.

O alumnado de 5 anos lerá o libro ANIMAIS.

DÍA DO LIBRO 2020

23 DE ABRIL 2020

O Sapoconcho Moncho quere desexarvos a tod@s un moi feliz Día do Libro!!!

Anímavos tamén a participar na actividade titulada:

ONDE LES DURANTE O CONFINAMENTO?

ENTROIDO 2020

O pasado mes de febreiro conmemoramos o Entroido no centro, adicado ao proxecto no que estamos inmersos, Emocionarte coas Artes. Deste xeito, convertemos o centro nun lugar cheo de artistas tales como Yayoi Kusama, Salvador Dalí, Frida Khalo, Pablo Picasso, Vincent Van Gogh, etc...

Mirade aos nosos artistas!!!

PAZ 2020

CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ 2020

Con motivo da celebración do Día da Paz 2020, elaboramos unha exposición adicada ao Premio Nobel da Paz 2019, O primeiro ministro de Etiopía, Abiy Amed Ali. Aprendemos tamén moitas cousas sobre este país e bailamos unha danza típica. Velaquí as imaxes:

Entroido artístico

Aquí deixamos un pequeno resumo da xornada de hoxe. Nos próximos días iremos subindo as fotos dos vosos espectacularese artísticos disfraces á galería.

Desexamos que pasedes uns bos días de Entroido!

Ata o xoves!

NADAL LITERARIO 2019

BO NADAL A TOD@S

SAMAÍN 2019

Un ano máis chegou a celebración do Samaín ó CEIP Gándara Sofán!!!

E cada ano supera o anterior. Mirade que marabilla de cabazas e disfraces!!!

Noraboa a Sabela Romero por se a gañadora da cabaza máis orixinal e a Alba Eirín por gañar o premio á cabaza máis terrorífica!!!

Agora admirade esta terrorífica colección de imaxes!!!