Maio 2019

23 ABRIL 2019: DÍA DO LIBRO

23 de Abril DÍA DO LIBRO 2019

Para conmemorar esta data tan importante, e seguindo co proxecto BiblioPoemando, no que levamos traballando xa dous cursos, elaboramos unha exposición en torno á figura poética de 4 poetas importantes na nosa literatura:

Antonio García Teijeiro

Ana María Fernández

Fran Alonso

Gloria Fuertes

DÍA DO LIBRO 2019

Máis imaxes da exposición realizada polo alumnado do centro para conmemorar o Día do Libro 2019:

23 ABRIL 2019, DÍA DO LIBRO

23 ABRIL 2019, PROTAGONISTAS DO DÍA DO LIBRO 2019 NO CEIP GÁNDARA SOFÁN

Antonio García Teijeiro

Ana María Fernández

Fran Alonso

Gloria Fuertes

SEMPRE A POESÍA!!!

SIEMPRE POESÍA!!!

LETRAS GALEGAS 2019

Un ano máis celebramos o Día das Letras Galegas, recordando a figura de Antonio Fraguas. Asimesmo, contamos coa visita dunha das grandes regueifeiras de Bergantiños, Guadalupe Blanco, que axudou ao noso alumnado a crear as súas primeiras coplas populares galegas. Velaquí algunhas imaxes da actividade.

Nas vindeiras horas colgaremos os vídeos do obradoiro con Lupe Blanco, onde poderedes comprobar tanto o proceso de creación das regueifas do alumnado de Sofán, coma das diferentes improvisacións coas que Lupe nos sorprendeu. Ata tocaron muiñeira e rapearon regueifa!!! Non deixedes de velos.

Regueifando con Lupe Blanco

Picando na seguinte imaxe, poderedes ver un resumo do obradoiro de regueifa que impartiu Lupe Blanco o pasado xoves. Que ben o pasamos e canto aprendemos! Moitas grazas pola visita!