Novembro 2018

FESTA DE SAMAÍN

FESTA DO SAMAÍN/HALLOWEEN NO CENTRO

Como viñemos anunciando en días anteriores, celebramos a festa do Samaín o día os días 29, 30 e 31 con diversas actividades que xa fomos relatando.

Velaquí as imaxes máis destacadas da festa e do concurso de cabazas celebrados o día 31 de outubro:

INTEGRACIÓN. CONTACONTOS

Para conmemorar o Día Internacional da diversidade funcional (3 de decembro), a asociación ALOUMIÑOS agasallou ao alumnado do C.E.I.P Gándara-Sofán cunha fantástica sesión de contacontos!. Todo o alumnado disfrutou moitísimo coa interpretación creativa-musical. Aquí vos deixamos algunhas imaxes.