Os de 3º fomos a Padrón e a Herbón.

O martes desta semana os nenos e nenas de 3º fomos de excursión a Padrón e a Herbón.

Primeiro visitamos a casa museo de Rosalía de Castro, onde nos puxeron un vídeo protagonizado por un moucho e catro obras de Rosalía, logo vimos unha exposición dos seus libros e despois leváronnos ver as habitacións da casa.

Máis tarde, visitamos o Xardín Botánico e puidemos observar unhas secuoias, plátanos de sombra, unha árbore procedente do Himalaia e palmeiras do Senegal.  A continuación, fomos parar a un prado para merendar, onde o noso autobús nos esperaba para ir a Herbón.

Cando chegamos a Herbón, camiñamos á beira do río Ulla e paramos nunha taberna con sala de proxección para escoitar unha explicación sobre as lampreas, que nos deron Nerea e Jessica, alumnas do IES Camilo Jose Cela de Padrón.

Despois da charla, subimos a unha horta de pementos de Padrón, e as mesmas rapazas que nos explicaron sobre as lampreas, contáronnos como se cultivan estes pementos e a súa historia.

Ao final, chegamos a unha carballeira cun merendeiro onde tomamos a nosa comida e tivemos tempo libre para xogar.

Ao chegar á escola, déronnos a cada un unha planta dos famosos pementos de Padrón.

Sofía Álvarez Castro