LISTAXE ADMITIDOS SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR CURSO2020/21

O Consello Escolar do 14 de xullo de 2020, acorda por unanimidade adxudicar provisionalmente as prazas que aparecen no listado publicado no taboleiro do centro, e que cumpren todos os requisitos recollidos na instrucción 2/19 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional do 16 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso 2020/21.

Asi mesmo acordou:

1. Publicar as listaxes provisionais o 16 de xullo (están expostas no taboleiro do centro)
  2. Abrir un prazo de alegación para completar a documentación ou subsanar erros nas solicitudes presentadas en prazo de 7 días ata o xoves 23 de xullo.
  3. Unha vez resoltas as alegacións o Consello Escolar aprobará con carácter definitivo a listaxe definitiva o luns 26 de xullo.
  4. Letras de desempate (1º apelido T-G; 2º apelido E-X), letras de prioridade de matrícula na orde de admisión para o curso 2020/21.

Poden consultar as LISTAXES PROVISIONAIS no propio centro, ou ben por teléfono, chamando ao 881 866 078, indicando o número de rexistro de entrada da solicitude.