APERTURA PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 20/21

O PRÓXIMO 1 DE MARZO, ábrese o prazo de preinscrición correspondente ao alumnado que desexa cursar estudos o curso académico 2020-21 no noso centro educativo e que actualmente non está matriculado nel.

O prazo abrangue do 1 ata o 20 de marzo do 2020

A reserva de praza farase no propio centro entregando o impreso de solicitude ou Anexo II e o resto de documentación que se cita. Tamén se pode facer telemáticamente na ferrramenta admisión alumnado da Consellería de Educación.

Documentación Admisión:

- DNI dos pais, do alumno/a e dos membros computables da unidade familiar.

- Libro de familia onde figuren todo os membros da unidade familiar.

- Tarxeta sanitaria do alumno/a.

- Folla de empadroamento de toda a unidade familiar.

- Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, se é o caso.

- Carnet ou documento que acredite a condición de familia numerosa e/ou monoparental se procede.

- Xustificante de concurrencia de minusvalía do alumno/a a matricular, pais/nais, titores/as legais ou irmáns.

*De toda a documentación relacionada (salvo a folla de empadroamento), deberán traer as fotocopias feitas xunto cos documentos orixinais para poder proceder ao cotexo dos mesmos.

ORDE 12 DE MARZO DE 2013, DE DESENVOLVEMENTO DE ADMISIÓN.pdf1.03 MB
ED550B-C.pdf1.13 MB