RESERVA PRAZA ALUMNADO CURSO 2020 - 21

A reserva de praza é só para o alumnado deste propio centro que vai continuar os seus estudos aquí para o ano seguinte, ou para alumnado de centros adscritos, (EEI dos Ánxeles - EEI de Sabaxáns - EEI da Igrexa).

Tamén deberán facer reserva de praza o alumnado de 6º Curso de seguir estudos no IES de Brión.

PERIODO DE RESERVA DE PRAZA:  Do 1 ao 17 de febreiro

Documentación:

- ANEXO I para cumprimentar a reserva o alumnado de centros adscritos.(Escolas unitarias e Alumnado de 6º)

-Documento de solicitude de reserva para o propio alumnado do centro (enviouse a través do alumnado ás familias).

PERIODO DE ADMISIÓN

Para alumnado que non está actualmente matriculado no centro nin nas escolas adscritas, abrirase o periodo do 1 ao 20 de marzo.

Tamén poden acceder a descarga e información sobre o proceso de admisión na seguinte ligazón á web da Consellería.

ADMISIÓN 2020/21

INFORMACION RESERVA CENTROS ADSCRITOS.pdf129.72 KB