Recordamos a necesidade de que todo o alumnado do centro que desexe empregar o comedor escolar no curso 2017/18, ten que presentar a documentación necesaria para solicitar dito servizo.
A través do alumnado, no mes de xuño, enviouse información e documentos que como mínimo deberá presentar
- Folla de relación de documentos presentados
- Autobaremación ou renuncia ao servizo
- Declaración responsable de domicilio do alumno/a
Está documentación debe presentarse antes do 30 de xuño de 2017.
No primeira quincena do mes de xullo só poderemos publicar a listaxe provisional de adxudicación de prazas de comedor de usuarios que o solicitaron coa documentación correspondente e que se atopa nunha das seguintes situacións:
- Alumnado usuario lexítimo de transporte escolar (alumnado da área de influenza do centro e os seus irmáns con domicilio a máis de 2 km)
- Alumnado con situación socioeconómica desfavorable
- Alumnado membro de familias numerosas
- Alumnado con discapacidade igual ou superior ao 33%
O resto de solicitudes baremarase, publicando a listaxe definitiva no mes de setembro.