O ALUMNADO DE TERCEIRO NA CORUÑA

O pasado venres, 29 de maio, o alumnado de 3º de Primaria do Ceip. Pedrouzos foi á Coruña.

Primeiro foron ao porto onde viron peixes e mariscos. Tamén fixeron un simulacro de subasta e puideron contemplar o transatlántico Oriana.

Máis tarde foron comer ao Forum Metropolitano e tamén puideron xogar un pouco no parque.

A continuación foron a un museo onde había unha exposición sobre Isidoro Brocos e Picasso. Nel aprenderon cousas sobre estes dous artistas e fixeron un caderno coma os deles.

Finalmente saíron ao Paseo Marítimo para ver sair ao outro transatlántico, o Costa Fortuna, que xa marchara e case non o puideron ver. Aproveitaron para merendar e camiñar ata o castelo de San Antón.

Por último volveron ao cole e chegaron ás oito. Quedaron moi contentos por aquel maravilloso día.

Reporteiras/os de 3º