Unha nova realidade

Graduación 6º Educación Primaria

O 22 de xuño celebramos no Ceip de Curtis a graduación das nenas e nenos de 6º de Educación Primaria. Agardamos que teñan un bo verán e que comecen con ganas  a nova etapa que os espera na Educación Secundaria.

Graducación 6º Educación Infantil

O 22 de xuño celebramos no Ceip de Curtis a graduación das nenas e nenos de 6º de Educación Infantil. Agardamos que teñan un bo verán e que veñan con ganas de comezar a nova etapa que os espera en Primaria.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O VERÁN

As nenas e nenos de 2ºEP presentan...

As nenas e nenos de 2ºEP presentamos a vida e obra de Rosalía de Castro. Esperamos que vos guste. Con este vídeo desexámosvos bo verán!

Letras Galegas 2021

Dende o Ceip de Curtis quixemos renderlle homenaxe a Xela Arias no día das Letras Galegas.

Emisión RadioRadiola 5ºEI

As alumnas e alumnos de 5º de educación infantil contaron na Radio Radiola o conto titulado "Crocodrilo".

Emisión RadioRadiola 6ºEI

Os alumnos de 6º de infantil prepararon este programa para conmemorar o día do libro. Podedes escoitalos dándolle ao play.

Recomendacións lectoras

Para conmemorar o Día do Libro os alumn@s do Ceip de Curtis fixeron estas  recomendacións lectoras.

Hecho con Padlet

Apaga o teléfono, colle un libro e acende a imaxinación

Para a conmemoración do Día do Libro o 23 de abril o Concello de Curtis en colaboración co CEIP de Curtis, o Ceip de Teixeiro e o IES de Curtis lanza unha producción audiovisual de fomento da lectura alertando dos perigos que supón o uso sen control das novas tecnoloxías. Co lema "Apaga o teléfono, colle un libro e acende a imaxinación" reivinidica a lectura como forma de diversión e de descubrir novos mundos.

Emisión radio 4º

Os nenos e as nenas de 4º fixemos o noso propio noticieiro radiofónico comentando algunhas das novas deste curso.  Esperamos que vos guste.