BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do CEIP Curtis

O Proxecto deste curso 2020/2021 é "Unha nova realidade"

Recomendacións lectoras

Para conmemorar o Día do Libro os alumn@s do Ceip de Curtis fixeron estas  recomendacións lectoras.

Hecho con Padlet

" A lectura marca un rumbo ; segue lendo para non perdelo"

" A lectura marca un rumbo ;

segue lendo para  non perdelo "

Con motivo   da celebración  do Día  do Libro  , o 23 de abril ,  dende o Equipo da Biblioteca do CEIP  de Curtis , proponse  unha actividade para levar nos  patios  de recreo  destinados  a cada curso .

A  actividade   ten como preámbulo uns  versiños  nos  que se di o obxectivo da mesma que é : buscar un libro  nun determinado lugar do patio do colexio  seguindo unhas pistas .

Os  versiños  din así :

Un libro aquí , un libro alá ,

ai , búscao , ai , búscao !

ao teu redor  el andará ,

ai , búscao , ai búscao !

Preto de ti sempre estará,

ai , búscao , ai búscao !

E moi lonxe con el irás .

Aí está ; xa o verás !!

Os libros  seleccionados para que os alumnos  busquen son:

Para  Infantil :  Los Tres Cerditos

Para 1º  e 2º  de Primaria : Alicia en el País  de las Maravillas

Para 3º e 4º  : O Principiño

Para  5º e 6º : Don Quijote de la Mancha

Agardamos  que os libros  sexan sempre unha boa compaña   e aprendamos con eles !!

O MAIOR TESOURO ESTÁ PRETO DE TI : BÚSCAO

Dende o CEIP de Curtis  considérase  que os alumnos  deben saír andar , pasear , coñecer o que teñen  no seu entorno .

Con motivo  da chegada da primavera e estando a piques de comezar as vacacións de Pascua , organizouse unha saída polo pobo durante os día 24 e 25 de marzo . Unha saída  por grupos e con sorpresa .

Os alumnos  sairán por cursos  e en horarios distintos  en busca  dos  "tesouros de Pascua " que estarán distribuidos polo pobo de Curtis : na Carballeira , na  feira  e na estación .

Chamamos " tesouros de Pascua  " os ovos  de Pascua  que , dende a Asociación de Comerciantes de Curtis fixeron chegar ao colexio  para participar  coa comunidade educativa  nesta actividade .

As mestras  encargaranse de agochar os " tesouros" nos lugares anteriormente citados .

Os alumnos  de Infantil , 1º  e 2º de Primaria  sairán con rumbo á Carballeira coa súas titoras respectivas , en horarios  diferentes , o mércores 24 de marzo ; os alumnos de 3º e 4º   irán con dirección á feira o xoves  25  e  os de 5º e 6º  tomarán o camiño cara a estación tamén o xoves  25 de marzo .

O obxectivo desta actividade é que o alumnado saiba valorar o que ten ó seu redor , o sitio no que vive e que disfrute co seu , porque o que  ten preto  é o maior tesouro .

Emisión 2º EP

O 12 de marzo, as nenas e nenos de Segundo de Educación Primaria fixemos a nosa emisión na radio Radiola. Dádelle ao play para escoitar o noso poema sobre a primavera.

Emisión radio 3º EP

O venres 26 de febreiro, o alumnado de terceio de Educación Primaria acudimos á radio do noso cole para facer un programa de radio. Tratándose dunha data próxima ao 24 de febreiro, decidimos que o noso programa estivese adicado a Rosalía de Castro. Dádelle ao play para escoitarnos.

Emisión 5ºEP

Con motivo do Día Mundial da Radio e do Día do Amor os alumnos de quinto de Primaria escribiron un conto que titularon: un taller de cariño e que levaron á radio Radiola para compartir con todos o AMOR tan necesario nesta nova realidade.

Que o amor e a saúde estea sempre con tod@s.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN 2021- 2022

O próximo luns, 1 de marzo, abre o prazo de admisión de alumnado para o vindeiro curso escolar: 2021- 2022. Rematará o 22 de marzo.

Ademais da instancia que poden solicitar no centro educativo ou descargar no documento adxunto, deberán presentar unha fotocopia cotexada do libro de familia.

No caso de separación ou divorcio, a solicitude deberá estar asinada por ambos proxenitores, agás que aquel que presenta a instancia teña atribuída a patria potestade con carácter exclusivo mediante resolución xudicial. En ambos casos será necesario presentar, xunto coa solicitude de admisión, a resolución xudicial correspondente para o seu cotexo polo centro educativo.

Para solicitar a instancia ou entregala, deben solicitar cita previa no teléfono: 881880647, en horario de 09:00 a 14:00.

What do you want to do ?

New mail

Entroido

O 12 de febreiro, os nenos e nenas do CEIP de Curtis celebramos o entroido. Mirade que ben o pasamos!

Cociñando no entroido

As nenas e nenos do Ceip de Curtis cociñaron postres típicos desta época do ano, o entroido. Mirade que boa pinta teñen!