INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

Estimadas familias:

Durante as últimas semanas estivestes enviando actividades ao profesorado regularmente para a súa supervisión. Lembrámosvos que comezaron a ser avaliables a partir do 20 de abril, xa que as orientacións da Consellería que así o dictaban se publicaron o 17 dese mesmo mes. Este vindeiro venres, 5 de xuño, deixarán de selo, dado que temos as reunións de avaliación os días 10 e 11 e precisamos eses días para a corrección. Ese mesmo día 5, será o último día permitido para recibir tarefas que estaban pendentes doutras semanas e tamén aquelas de recuperación de materias suspensas.

Aínda que deixen de contar para a avaliación, nas 2 seguintes semanas, ata o remate do curso escolar, as mestras seguirán colgando actividades na páxina web para que os nenos poidan traballar na casa.

No documento adxunto facilitamos un calendario para que coñezades acontecementos de interés das vindeiras semanas e  onde se indican aqueles días que un familiar poderá acudir ao centro a recoller aquel material que quedase pendente e as notas, así como devolver libros do fondo en 3º, 4º, 5º e 6º.

INSTRUCIÓNS PARA A  RECOLLIDA DE NOTAS  E ENTREGA DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO.

1.- INFANTIL acudirá ás aulas de infantil. 1º, 5º E 6º de EP ENTRAN POLA PORTA DA ESQUERDA; 2º, 3º, 4º de EP ENTRAN POLA PORTA DA DEREITA.

2.- ACUDIRÁ UN SÓ FAMILIAR POR CADA ALUMNO/A.

3.- DEBEN USAR MÁSCARAS E LUVAS.

4.- DEBEN GARDAR A DISTANCIA DE SEGURIDADE.

5.- NON PODEN UTILIZAR NINGUNHA OUTRA DEPENDENCIA DO CENTRO QUE NON SEXA A AULA DOS SEUS FILLOS/AS.

6.- OS LIBROS DO FONDO DEBEN IR EN BOLSAS CO NOME DO NENO POR FÓRA.

PLANIFICACIÓN DE XUÑO familias.pdf12.86 KB