AVALIACIÓN DE TAREFAS DURANTE A SUSPENSIÓN DAS CLASES

Estimadas familias:

Tendo en conta as instrucións da Consellería do 27 de abril, onde se nos indica que as actividades realizadas telemáticamente durante o período de suspensión das clases serán avaliables e, dado que non podemos asegurar a volta ao colexio antes do remate do curso escolar, é necesario que o alumnado envie as tarefas indicadas en cada materia. Se ten algunha dúbida, debe poñerse en contacto coa mestra correspondente.

É importante que saibades que, en ningún momento, tales actividades van a supoñer unha avaliación negativa, senón que se utilizará sempre para intentar mellorar as notas dos dous primeiros trimestres.

Tamén queremos informar que, nos vindeiros días, poñeremos a vosa disposición o documento guía que se nos esixe en tales instrucións, onde, entre outras cuestións, poderedes consultar os criterios de cualificación de cada materia.