EDUCACION FÍSICA

Queridas alumnas e alumnos: Espero que todos esteades ben, vos e mailas vosas familias.

Lémbrovos que ante esta situación do coronavirus, tan problemática para todos, é moi importante que fagades o lavado de mans, tal e como vos expliquei antes de se suspenderen as clases.

Lavádeas 5 ou 6 veces ao dia, e por suposto sempre antes das comidas e durante 20 seguntos mínimo.

Tede en conta que SE VOS VOS COIDADES, COIDÁMONOS TODOS.

Envíovos nun documento adxunto os hábitos saudables que tiñades que estudar para este trimestre, xa que supoño que a maioría teredes a libreta na casa.

Tamén podedes facer na casa os estiramentos que facemos cando estamos no pavillón facendo o quecemento e tamén podedes poñer música e bailar. É un exercicio moi completo e desestresante.

Se tedes finca ou xardín, collede un balón e xogade con él, e unhas raquetas.....

Xogade que é noi sano.

Como sabedes a nosa área, non só se ocupa do físico senón tamén da mente, porque se fisicamente nos atopamos ben, tamen estamos ben fisicamente, asi que para ísto podedes xogar coas vosas familias ao xadrez, parchis, tres en rai, etc.

NON VOS ABURRADES, BUSCADE SEMPRE UNHA ALTERNATIVA NO XOGO, AINDA QUE SEXA INDIVIDUAL.

Para a próxima semana volverei a poñerme en contacto con vós. Se queredes decirme algo podedes chamar ao teléfono do cole os dias que deberiamos ter clase.

A PROFESORA DE EDUCACIÓN FÍSICA.

habitos saudables.pdf472.54 KB