Reserva e admisión

Curso 24/25

ADMISIÓN CURSO 2024/25

A solicitude de admisión realizarase no modelo ED550B-anexo II

As persoas solicitantes poderán:

- Cubrir o formulario na aplicación adimisionalumnado e presentalo por vía electrónica, a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, sempre que se dispoña de certificado dixital ou de Chave365.

- Descargar o formulario da aplicación admisionalumnado, da sede electrónica da Xunta de Galicia ou da páxina web da consellería para cubrilo manualmente e presentalo de forma presencial.

- Descargar o formulario da nosa páxina web ou recollelo no centro, cubrilo manualmente e presentalo de xeito presencial.

Información adicional: (picar na ligazón para a súa descarga)

Curso 23/24

RESERVA CENTROS ADSCRITOS

1º ESO: Todo o alumnado do CEIP Plurilingüe Froebel e do CEP Campolongo que fixo reserva de praza para 1º ESO foi admitido.

1º BACH: O número de solicitudes de reserva para 1º Bacharelato de alumnado procedente do CPR Plurilingüe Nuestra Señora de los Dolores é superior ao número de vacantes dispoñibles no noso centro, polo que todo o alumnado que fixo reserva deberá presentar necesariamente a solicitude de admisión entre o 1 e o 20 de marzo de 2023.