Física e química

Profesorado do departamento

Durante o curso 2023/2024 o departamento está composto polo seguinte profesorado:

Álvarez Fernández, Cristina

Calderón Bustillo, Paloma

Calvo López, Paula

Losada López, Mª Del Carmen

Ríos Vázquez, Sonia (Xefa de departamento)

Trillo Senín, Beatriz Amanda

David MacMillan: Premio Nobel de Química 2021

Hoxe, martes 28 de marzo de 2022, foi un pracer recibir a David MacMillan, Premio Nobel de Química 2021. A súa espontaneidade e sinxeleza cautivou ao noso alumnado, o cal escoitou atentamente todas as respostas que deu ás múltiples preguntas que lle fixeron os rapaces e rapazas. Sempre atesorarán unha lembranza única e entrañable, grazas á profesora de Física e Química Beatriz Trillo Senín, que conseguiu unha visita tan ilustre para o noso centro.

FÍSICA RE-CREATIVA: LUZ E COR

O xoves 16 de decembro, visitou o noso centro D. José Benito Vázquez Dorrío, catedrático de Física Aplicada da Universidade de Vigo, onde imparte docencia na Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía.

Os 87 alumnos e alumnas de 1º Bacharelato que escoitaron a charla de Física Re-Creativa titulada: "Física Re-creativa: Luz e Cor", participaron de boa gana nos experimentos plantexados polo ponente.