Economía

Profesorado do departamento

Durante o curso 2023/2024 o departamento está composto polo seguinte profesorado:

Domínguez Laredo, Rosa Mª (Xefa de departamento)

Rodríguez Blanco, Carlos

As alumnas Claudia Casal e Violeta Fortes finalistas no concurso nacional de “Educación cívico-tributaria”

Casal Campelo e Violeta Fortes Villaverde Claudia, alumnas de 4º de ESO D no curso 21-22, participaron xunto cos seus compañeiros no concurso de “Educación cívico-tributaria”. Claudia resultou finalista na modalidade de peza de publicidade gráfica, e Violeta na modalidade de redacción.

Os alumnos de 4º de la ESO no curso 21-22 da materia de Economía recibiron una charla impartida pola técnico da Axencia Tributaria, Rebeca Calviño.  A ponente de xeito moi ameno e didáctico expuxo a  finalidade dos impostos e importancia de que os cidadáns  asuman as responsabilidades derivadas dos mesmos.

Posteriormente participaron individualmente no  concurso de “Educación cívico-tributaria”, que ten por obxecto que os xóvenes comprendan a importancia de cumplir as obligacións fiscais, para disfrutar duns bens públicos de calidade. Este concurso crea un marco onde os alumnos logo de asumir os conceptos, traballan a expresión oral, escrita, a comunicación audiovisual, a competencia dixital e desenvolven a súa creatividade ao tempo que comprenden o funcionamento das institucións e a realidade socioeconómica.

O departamento de Economía, agradece a colaboración puntual prestada polos profesores  Ernesto González Torterolo e Fita González, dos departamentos de Educación Plástica e Visual, e Lingua Castelá, respectivamente.

Felicitar ó alumnado de 4º de ESO D do curso 21-22, pola ilusión e o bo facer que puxeron no concurso, así como en todas as actividades propostas.

Parabéns a Claudia Casal e Violeta Fortes, que recibiron o diploma o pasado mes de xuño de mans dos representantes da Delegación da Axencia Tributaria en Pontevedra.

O vindeiro 20 de xaneiro desplazaranse a sede da Axencia Tributaria en Madrid, onde se fallarán os premios a nivel nacional.