Calendario e documentación (Curso 2023/24)

CALENDARIO DE MATRÍCULA

23-26 XUÑO

2º BACH

27-28 XUÑO

1º BACH

29-30 XUÑO

3-4 XULLO

4-5 XULLO

5-6 XULLO

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR POR TODO O ALUMNADO

• Cubrir todos os datos da portada do sobre de matrícula.
  • Unha vez debidamente cuberta a portada, facer fotocopia e introducila no sobre.
  • Dúas fotografías recentes tamaño carné co nome ó dorso, (tres os novos alumnos).
  • Xustificación de aboamento do Seguro Escolar para os alumnos de  3º e 4º ESO, 1º e 2º Bacharelato.

Antes de formalizar a matrícula, o/a alumno/a deberá ingresar a cantidade de 1,12 € correspondentes ó Seguro Escolar, nas oficinas de ABANCA, c/c nº  ES18-2080-5401-51-3040121097 a nome do IES Sánchez Cantón.

O ALUMNADO DE 1º E 2º DA ESO NON PAGA SEGURO ESCOLAR

ALUMNADO QUE SE MATRICULA POR PRIMERA VEZ NO CENTRO:

• Fotocopia do DNI e fotocopia do libro de familia completo.
  • Fotocopia da tarxeta da Seguridade social.
  • Orixinal e fotocopia das cualificacións do último curso.

O alumnado procedente do estranxeiro ou doutra Comunidade pode solicitar EXENCIÓN DE GALEGO. Deberán encher a solicitude e acompañar fotocopias compulsadas dos estudios realizados nos últimos catro anos.

PREMATRÍCULA CURSO 23/24

PREMATRÍCULA IES SÁNCHEZ CANTÓN

AMPLÍASE O PRAZO ATA O XOVES 1 DE XUÑO ÁS 23.59 HORAS

O prazo para realizar a prematrícula comeza o 22 de maio ás 15:00 horas e remata o 29 de maio de 2023. O alumnado deberá picar sobre a ligazón correspondente ao seu curso para o vindeiro ano 23/24, identificarse co seu usuario da aula virtual e responder ao cuestionario para escoller as materias nas que estea interesado.

A prematrícula non substitúe á matrícula oficial que todo o alumnado deberá facer presencialmente no IES Sánchez Cantón a partir do 26 de xuño.

PREMATRÍCULA 2º ESO

PREMATRÍCULA 3º ESO

PREMATRÍCULA 4º ESO

PREMATRÍCULA 1º BACH