25N

Hoxe conmemoramos o 25N cunha performance no vestíbulo do centro. Recreamos o silencio das miles de víctimas vestidas de negro.

Ás veces as palabras sobran.

Porque o silencio clama nas nosas almas.

Pica no álbum para ver a foto

Ademais, camiñamos a Ruta Violeta en colaboración coa asociación ASAMPO e cos outros IES da cidade. Por segundo curso, os membros do CI e EDLG participaron nunha andaina reivindicativa polo 25N cos outros da cidade (IES Xunqueira I, Valle Inclán, Luís Seoane) e en colaboración coa asociación Asampo. Alén de visibilizar as mulleres asasinadas este curso, o alumnado dos Comités da cidade puido camiñar xunto e coñecer a outros alumnos coa mesma sensibilidade. Ao mesmo tempo, ao final da andaina, efectuouse a lectura dun manifesto na Alameda de Pontevedra para reivindicar o feminismo e a igualdade como sinónimos de vida, así como o rexitamento de calquera xeito de machismo.

Ademais, participamos nun vídeo colaborativo con todos os IES que colaboramos con Asampo no Camiño Violeta.

Álbum: Actividades -> 25N

album | by Dr. Radut