ENTROIDO 2022

O pasado venres 25 de febreiro, celebramos o noso xa tradicional Entroido. Este ano houbo que combinar as actuacións estelares de cada un dos grupos, tanto de ESO como de Bacharelato, cos obradoiros organizados polo alumnado do ciclo de TSEASD, dirixido polos seus profesores.

O noso agradecemento:

• A todo o alumnado do centro, pola súa participación e esforzo en días de exames.
  • Ao alumnado do ciclo de TSEASD, pola preparación dos diferentes obradoiros nos que participou o resto do alumnado e pola coordinación dos diferentes turnos.
  • Ás conserxes e señoras da limpeza, que estiveron pendentes de que todo fluira con normalidade.
  • Á ANPA do centro, por ter subvencionado esta actividade e contratar á empresa Master Discotecas Móviles para realizar a animación musical no pavillón.
  • Ao xurado, composto por profesoras (Lourdes García, Belén Herrero e María Buceta), exalumnas (Laura Somoza e Candela Vega) e polo membro da ANPA,  José Bernardo Vázquez (Pepe), membro da ANPA.
  • Aos titores e demais profesores, que canalizaron e axudaron ao seu alumnado para que a festa se puidese realizar.
  • A todo o profesorado, que o venres 25, traballou ao unísono para que o alumnado puidera desfrutar dunha mañán de ledicia e lecer.

Noraboa a todos os grupos premiados:1º ESO D, 1º ESO B, 2º ESO A, 3º ESO C, 4º ESO D, 4º ESO A, 1º BACH. E, 1º BACH D, 2º BACH E.