"As alumnas": obra de teatro de Paula Carballeira

O alumnado de primeiro de Bacharelato do IES Sánchez Cantón asistiu á representación, no Teatro Principal, da obra As alumnas de Paula Carballeira, dirixida por Fina Calleja e inerpretada por  Anabell Gago e Mónica Camaño. O texto, Premio Nacional de Literatura Dramática, trata sobre a figura da pedagoga galega María Barbeito e sobre como o franquismo significou un enorme retroceso na educación do Estado, especialmente para as mulleres. A educación, peza fundamental no desenvolvemento e na liberdade das persoas, especialmente das mulleres, é o eixo fundamental da obra. As dúas personaxes femininas representan dous casos concretos de mulleres no marco histórico anterior e posterior á Guerra Civil, que nos levan a tocar as transformacións sociais do momento.

Álbum: Actividades -> Teatro: "As alumnas"

album | by Dr. Radut