Complementarias

Celebración do Entroido

CELEBRACIÓN DO ENTROIDO 2018

O día 9 de Febreiro celebramos no noso centro a festa do Entroido con diversas actuacións moi entretidas e interesantes.

En primeiro lugar, o mago Román amenizou o inicio da celebración con varios trucos de maxia, coa axuda nalgúns deles de certos rapaces como Eloy, Kefrén, Elías, Kevin ou Iria...

Posteriormente pasamos ó concurso de traxes de Entroido.

A nivel individual, participaron os seguintes alumnos: Kefrén Alvite Moure, Valeria Cousillas Carrera, Miguel Haz Vilela e Mario Bermúdez Lago.

Os gañadores desta modalidade foron:

PRIMEIRO PREMIO - Kefrén Alvite Moure

SEGUNDO PREMIO - Mario Bermúdez Lago.

A nivel colectivo, participaron: no primeiro grupo, Laura López, Lorena Canosa e Tamara Santos; no segundo grupo, Lucas Moreira, Gisela Riveiro, Darío Castiñeira, Thalía Fandiño, Laura Castro e Sara González; no terceiro, participaron Damián Canosa, Adrián Canosa, Karina Bermúdez e Ruth Lema; finalmente, no último grupo, participaron Sheila Rey, Laura Moreira, Paula Vilela, Adriana Toba, Soledad Fandiño e Mireia Lemus.

Os gañadores desta modalidade foron:

PRIMEIRO PREMIO - Damián Canosa, Adrián Canosa, Karina Bermúdez e Ruth Lema.

SEGUNDO PREMIO - Lucas Moreira, Gisela Riveiro, Darío Castiñeira, Thalía Fandiño, Laura Castro e Sara González.

Para a presentación das actuacions contamos coa axuda inestimable do alumno Elías Valencia, e actuaron como xurado catro profesores e o director do centro. Por outro lado, moitos alumnos subiron a ensinar os seus traxes de Entroido, algúns moi elaborados e orixinais!

Por outro lado, o equipo de Dinamización celebrou un concurso gastronómico de Entroido, que contou cun xurado formado por cinco persoas, entre os que se atopaban profesores, un alumno e a representante da cafetería. As recetas gañadoras, que poden consultarse no blog de Dinamizacion. foron dos seguintes alumnos:

PRIMER PREMIO - Nerea Paz e Valeria Cousillas (empate).

SEGUNDO PREMIO - Deserto

TERCEIRO PREMIO - Laura Figueroa.

Outros premios déronse ós alumnos Laura Castro e Román Gómez.

Tras o concurso, contamos cun pequeno karaoke, que fixo bailar a nenos e adultos. E finalmente, os rapaces disfrutaron duns pinchos ofrecidos pola cafetería do centro, ata que chegou a hora de marchar para a casa.

Grazas ó alumnado e xurado pola súa participación!

Celebración do día da Candelaria (La Chandeleur) no I.E.S. Ramón Caamaño

Celebración no I.E.S. Ramón Caamaño de "La Chandeleur".

O día 5 de Febreiro celebramos no noso centro o día da Candelaria ("La Chandeleur") ou Festa das Velas, día que no país veciño se coñece como o día das crêpes. Alumnos do curso de 4º da E.S.O de Francés disfrutaron da celebración cociñando este delicioso postre, que saborearon posteriormente con compañeiros e mesmo profesores.

Moitas gracias a todos pola vosa participación!

Festival de Nadal.

O día 20 de Decembro alumnos do I.E.S. Ramón Caamaño ofrecerón ós profesores e ós seus compañeiros unha serie de actuacións con motivo da celebración do Nadal. Entre as diversas interpretacións, soaron obras como "Mad World", de Tears for Fears, "La valse d'Amelie", de Yann Tiersen ou "All of me", de John Legend. Por outro lado, ademáis das actuacións colectivas, tamén gozamos de actuacións individuais por parte de alumnos xa versados no ámbito musical.

Enhoraboa a todos polas vosas actuacións.

.