O día 19 de febreiro o cursos de 1º e 2º da ESO de francés asistiremos a unha obra de teatro en Santiago de Compostela.

BO NADAL IES RAMÓN CAAMAÑO

Con esta postal tan reivindicativa e o mesmo tempo tan necesaria querémos desexarvos a todas e todos os membros da Comunidade Educativa unhas Felices Festas e un Bo Nadal.

A autora é Xiana Sar Rañó de 2º ESO B, gañadora do Concurso de Postais de Nadal, organizado pola Bibliotega do Centro e o Equipo de Dinamización Lingüística.

"Este 2018 só desexo que tódolos 25 sexan en igualdade"

BO NADAL ALUMNADO 4º ESO EDUCACIÓN PLÁSTICA E VISUAL

CHARLA SOBRE OS INCENDIOS: POR QUÉ ARDE O MONTE EN GALIZA?

Onte (19-12-2017), veu visitarnos Francisco Javier López González, profesor do Departamento de Enxeñería Agroforestal na Escola Politécnica Superior de Enxeñería no Campus de Lugo (Universidade de Santiago). É coordinador do Programa "A Ponte" que serve como o propio nome di, para facer de ponte entre o ensino medio e o ensino Universitario, vinculando ambos ámbitos docentes.

Preocupados e implicados en aportar luz sobre o tema dos incendios en Galicia e sentíndo a necesidade de dar unha resposta, de aportar un grao de area de axudar a prevención dos mesmos, de expoñer as causas que os fan propicios, de desenmascarar os tópicos, erros e crenzas erróneas sobre o tema, e de establecer unha panorámica sobre o bo uso do lume como ferramenta que revolucionou, axudou e axuda a evolución humana nos diferentes ámbitos e tarefas que desenvolve o home, deciciron preparar unha serie de charlas precisamente para "informar", "clarificar" e "axudar" a ter unha perspectiva completa sobre o tema nos centros de ensino secundario.

Salientou,entre os graves problemas que axudan a que os incendios vaian en aumento, o factor do "abandono" do monte e as "actividades agrogandeiras" en Galicia e a "planificación" a nivel xeral dos usos do mesmo.

Animou ós noso alumnado a "pensar" en formarse como futuros Enxeñeiros de Montes e  a implicarse desde o pequeno no deseño do territorio do noso país.

Moi agradecidos, esperamos volver a contar con él en vindeiros proxectos.

MASTERCLASS EN BELA MUXIA. KEPA JUNQUERA-PAULA VILELA VIGO

Onte tivemos a sorte  de escoitar en Muxía a grandes figuras da Música Folk de Euskadi e de Galiza.
Pepe Formoso xerente do Albergue Bela Muxía foi o promotor dun evento máxico, multidisciplinar e multicultural onde grandes músicos, estudiantes e veteranos, deron o mellor de si, colaborando, improvisando, acompañando os diferentes ritmos, sons e intrumentos, aprendendo e disfrutando. Máis que un concerto os que alí estabamos presenciamos unha auténtica Masterclass.
O fío conductor e “alma” do “evento” foi Kepa Junquera, home polifacético e músico Vasco  mestre da Trikitixa; acompañárono Bieito Romero (Luar na Lubre, músico gaiteiro), Fernándo Fraga (músico acordeonista, compositor e director da Escola Municipal de Música de Cee), Santiago  Antelo  Bardullas (músico gaiteiro e profesor de música), Irma Macías (Voz Lírica), Leo KCH (Rapeiro), alumnos de Fernándo, de Santiago así como tamén, e sobre todo, Paula Vilela Vigo, alumna do noso centro, amante da música en xeral pero sobre todo da tradicional. Un auténtico orgullo. Tocou a pandeireta con Kepa Junquera.
Desde aquí animala a que siga a disfrutar e aprender da cultura tradicional, sentíndoa e innovándoa como parte súa.
Entre o público rendéuselle homenaxe o gran Pazos de Merexo.