LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS NA AXUDA DE LIBROS E

MATERIAL ESCOLAR

IES RAMÓN CAAMAÑO CURSO 2018-2019

A LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS NA AXUDA DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR ESTARÁ EXPOSTA

NO TABOLEIRO DA CONSERXERÍA DURANTE O MES DE XULLO E COLGADA NESTE POST

Acceda ás listaxes a través da seguinte LIGAZÓN ou prema na IMAXE

ÁBRESE UN PRAZO DE RECLAMACIÓNS PARA CORRIXIR POSIBLES ERROS QUE REMATA O

MÉRCORES 18 DE XULLO

AS LISTAXES DEFINITIVAS DE AXUDAS PUBLICARANSE O 14 DE SETEMBRO DE 2018

O REPARTO DE LIBROS REALIZARASE UNHA VEZ COMEZADO O CURSO ESCOLAR

TODO O ALUMNADO DE 1º ESO E O ALUMNADO DE 2º,3º E 4º ESO QUE APROBOU TÓDALAS MATERIAS

EN XUÑO, PODERÁ RECOLLER NAS OFICINAS DO INSTITUTO O CHEQUE DE 50 EUROS PARA MATERIAL

ESCOLAR ENTRE OS DÍAS 19 E 31 DE XULLO, EN HORARIO DE 9:30 A 13:30.

PARA RESOLVER CALQUERA DÚBIDA PODEN CHAMAR AO CENTRO AO TFN: 881880775 OU ENVIAR UNHA

MENSAXE Á DIRECCIÓN DE CORREO ELECTRÓNICO ies.ramon.caamano@edu.xunta.es

HORARIO DE ATENCIÓN Ó PÚBLICO VERÁN / CALENDARIO EXAMES SETEMBRO

LISTADO DE LIBROS PARA CURSO 2018-2019

Calendario descarga en Pdf

Horario descarga en pdf

LISTADO LIBROS CURSO 2018-2019

Listado descarga en Pdf

MATRíCULA PROMOCIONADOS EN XUÑO PARA CURSO 2018 - 2019

do 25 de xuño ó 10 de xullo

O alumnado con tódalas materias aprobadas na convocatoria ordinaria de Xuño, poderá matricularse a partires do 25 de Xuño ata o 10 de Xullo ámbolos dous inclusive. Como o 25 de Xuño é o propio día de entrega de notas coidamos que operativa e organizativamente é máis cómodo facer a matrícula a partires do 26.

Durante o presente mes de Xuño o horario é o habitual 08:30 a 14:30 e en xullo o horario de atención o público será de 09:30 a 13:30 horas.

O sobre de matrícula pode recollerse no instituto e cubrilo ou descargar os documentos a través das seguintes ligazóns que aparecen en cada apartado.

REQUERIMENTOS:

1º ESO:

- Fotocopia do DNI dos pais/nais/responsables

- Documentación a maiores (sentenzas de separación/custodias/discapacidade/...)

Impreso de matrícula 1º ESO

2º ESO:

Impreso de matrícula 2º ESO

3º ESO:

- 2 fotografías tamaño carnet actuais.

- Importe exacto de 1,12€ en concepto de Seguro Escolar.

Impreso de matrícula 3º ESO

4º ESO:

- 2 fotografías tamaño carnet actuais.

- Importe exacto de 1,12€ en concepto de Seguro Escolar.

Impreso de matrícula 4º ESO

AVISO IMPORTANTE SOBRE TRANSPORTE ESCOLAR ZONA DE LOURIDO E ARREDORES

O venres 15 de xuño recibimos no instituto varias chamadas de pais/nais preocupados polo corte inminente da carreteira de Lourido, o que implicaría a modificación das condicións de transporte escolar do alumnado procedente desa zona.

Consultado ó Concello e falado co alcalde este nos transmitiu que a intención da empresa contratada pola Deputación da Coruña, e contando co permiso da mesma, era a de cortar xa este luns 18 de xuño a estrada.

Ó final e despois da negociación do Concello coa Deputación este corte se pospoñerá ata a finalización "total" deste curso académico incluido o día no que alumnado ven a recoller as notas (25 de xuño).

Así que NON SE PRODUCE O CORTE DA ESTRADA DE LOURIDO E O TRANSPORTE ESCOLAR FUNCIONARÁ CON NORMALIDADE.

OBRADOIRO DE ROBÓTICA "ESCORNABOT" CON MIGUEL GESTEIRO 06-06-2018

Onte tivemos a sorte de contar coa presenza de Miguel Gesteiro Rodríguez, enxeñeiro informático. O obradoiro encaixase nas actividades programadas polo departamento de Tecnoloxía a cargo de José Manuel Caamaño Lamela.

O obradoiro versou sobre a construción dun robot programable o "Escornabot". Miguel guiou os pasos do alumnado de 4º de tecnoloxía para a construción que o pasaron de medo vendo bailar as súas creacións.

Aproveitamos tamén o paso de Miguel para poñer en marcha a Impresora 3D que chegou o centro e que desfrutaremos máis en profundidade no próximo curso.

Enlace a todo o material e documentación do obradoiro: