Skip to Content

A Consellería de Educación concedeunos un curso de formación gratuíto destinado aos  pais/nais e responsables do alumnado no manexo das tecnoloxías no ámbito educativo: funcionamento da aula virtual, uso do correo electrónico, abalar móbil...

  • As sesións impartiranse polas tardes no centro de xeito presencial, con aforo limitado e respectando as medidas de seguridade.
  • Centro de Formación e Recursos será a entidade encargada da impartición do curso.
  • A duración da formación será de 10 horas e terá lugar no mes de febreiro.
  • As sesións impartiranse na aula de informática do instituto, e cada persoa terá acceso a un ordenador individual para traballar.
  • Podedes inscribirvos no curso chamando ao teléfono do centro 881880775, onde rexistraremos os vosos datos.
  • A información detallada do programa do curso (contidos, horarios…) publicarase na web do centro unha vez rematado o prazo de inscrión.
  • A actividade será totalmente gratuíta.

                O prazo de inscrición remata o 29 de xaneiro. 


Os alumnos do IES Ramón Caamaño deséxanvos un BO NADAL e que a maxia da música vos acompañe no 2021.

 


Dende o departamento de Francés celebramos o Nadal cunhas tarxetiñas postais que emprenderán o camiño a Francia en menos dun día!

JOYEUX NOËL À TOUS ET À TOUTES !
 
 

As cualificacións correspondentes á 1ª avaliación publicaranse a través de Abalar Móbil o día 22/12/2020 ás 14:00 horas.

O horario lectivo de mañá, 22 de decembro, será o habitual de 8:30 a 14:10 e de 16:20 a 18:00.

O centro permanecerá pechado entre os días 23 de decembro e o 11 de xaneiro por motivos de desinfección. Se necesitades contactar co centro, atenderémosvos no número de teléfono: 881880775, ou a través do correo electrónico: ies.ramon.caamaño@edu.xunta.es .

Lembramos a importancia de extremar as precaucións fronte á COVID-19 durante este período de vacacións para poder ter unha volta ás aulas o máis segura posible para todos.

Boas vacacións.

Equipo Directivo do IES Ramón Caamaño  


A Consellería de Educación vén de publicar no DOGA un anuncio sobre a distribución gratuíta de máscaras entre o alumnado matriculado nos centros educativos de Galicia.

A orde establece que será beneficiario directo das mesmas o alumnado de Educación Secundaria que recibiu no presente curso 2020/2021 a axuda para material escolar, polo que o centro organizará a súa distribución.

Aquelas familias que non recibiron esa axuda poderán, igualmente, presentar unha solicitude (Anexo I e II) no centro antes do 24 de novembro para recibir máscaras gratuítas. Terán dereito a elas as familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6000€.

Podedes acceder á convocatoria completa premendo no seguinte enlace:

https://www.xunta.gal/dog/Publicados/2020/20201113/AnuncioG0598-061120-0002_gl.pdf


A Dirección do IES Ramón Caamaño comunícalles que, a día de hoxe venres, 30.10.2020 non hai no centro ningún membro do alumnado nin do profesorado que dese positivo en COVID-19 nin á espera do resultado de ningunha proba.

Así mesmo, aconsellamos discreción á hora de compartir información que non estea contrastada, xa que lles pode ocasionar moito dano ás familias afectadas. En caso de dúbida, por favor, contacten co Equipo Directivo do centro chamando ao teléfono: 881 880 775.

Por último, insistimos na necesidade de cumprir coas normas de hixiene e seguridade recollidas no protocolo que se facilitou ao inicio de curso xa que estamos a detectar casos nos que as máscaras usadas non son as apropiadas (gastadas, sucias, frouxas...)

Agradecémoslles a colaboración.

Un saúdo,

O Equipo Directivo


Colgamos hoxe unha nova referente a unha publicación do 20 de Maio de 2020 en "El Correo Gallego", na que se describe o achádego por parte dun alumno (actualmente en 2º ESO) de moedas de 1619 pertencentes a un naufráxio na Costa da Morte. Como no seu día ainda estabamos saíndo do "confinamento", non se lle dou publicidade entre a comunidade educativa que hoxe lle queremos dar.

LIGAZÓN Á NOTICIA


Estimadas familias:

Presentámosvos o "Plan de Adaptación da Situación Covid 20-21" do IES Ramón Caamaño. Este Plan recolle os protocolos básicos e as instruccións a seguir por alumnado, profesorado e demáis membros da comunidade escolar durante o curso 2020-2021. É importante a súa visualización para unha correcta actuación de todos/as fronte a Pandemia COVID19. Toda a información relevante con respecto a este tema publicarase aquí na páxina principal e a maiores estará recollida na pestana "Espazo Info COVID 20-21" nunha das pestanas grises baixo a cabeceira da páxina.


O equipo directivo do IES Ramón Caamaño informa que o curso 2020-2021 comezará previsiblemente o día 23 de setembro. 

Seguindo as instruccións da Consellería, a incorporación ás clases dos diferentes cursos será a seguinte: 

        23 de setembro: 1º e 2º ESO (8:30-14:10 horas)

        24 de setembro: 3º ESO (8:30-14:10 horas)

        25 de setembro: 4º ESO (8:30-14:10 horas)

Ás 8:30 da mañá reuniremos o alumnado no salón de actos para informalo sobre as novas instrucións de funcionamento do centro derivadas da COVID-19. Unha vez rematada a reunión comezarán as clases con normalidade. 

Todo o alumnado traerá posta unha máscara de seguridade e outra de reposto para cambiar no 2º recreo. 

Achegamos un documento adxunto con toda a información sobre o inicio de curso e as novas normas de funcionamento. É imprescindible ler o documento e en caso de dúbida poden poñerse en contacto co centro a través do teléfono: 881880775 ou do correo electrónico ies.ramon.caamano@edu.xunta.es

GUIA PARA FAMILIAS CURSO 20-21 (acceder aquí)


O prazo de recollida dos VALES DE MATERIAL ESCOLAR para o vindeiro curso 2020/2021 será do día 16 de xullo ata o 31 de xullo.  Só poderá recollelo o  alumnado que entra en 1º da ESO e o resto do alumnado que aprobou todas as materias en xuño. 

Os cheques estarán dispoñibles na secretaría do centro de luns a venres  de 9:00 a 13:30. 

O equipo directivo


O Concello de Muxía convoca unhas axudas para material escolar dentro do PLAN DE REACTIVACIÓN ECONÓMICA E SOCIAL DE MUXÍA COVID-19 que teñen como finalidade  paliar os efectos negativos da crise sanitaria do coronavirus  .

Para optar ao beneficio de bolseiro/a deberán estar empadroados/as no concello de Muxía tanto o/a alumno/a como a persoa solicitante da axuda e convivir no mesmo domicilio.

O prazo de presentación das solicitudes seráata o 20 de xullo. As solicitudes faranse telematicamente na sede electrónica do Concello de Muxía- no apartado de subvencións-, para o que o solicitante debe ter habilitada a firma electrónica. Poden consultarse as bases na web municipal www.concellomuxia.com

Muxía, 6 de xuño de 2020.

O Alcalde, Santiago Toba Campaña

Consultar na páxina web do concello:

https://concellomuxia.com/2020/07/06/anuncio-convocatoria-de-axudas-concello-de-muxia-para-adquisicion-de-material-escolar-curso-20202021/

 




by Dr. Radut