EXCURSIÓN Ó MUSEO ARQUEOLÓXICO DO CASTELO DE SAN ANTÓN 12-04-2018

O día 12 de abril os alumnos de 3º e 4º da ESO estiveron de excursión na Coruña. A choiva non permitiu ir á Torre de Hércules, pero xunto cos profesores de Latín, Cultura Clásica e Ciencias Sociais fixeron unha estupenda visita guiada ao museo arqueolóxico do castelo de San antón, onde puideron contemplar pezas de diversas épocas relacionadas coa cultura galega.

2º SORTEO DA CESTA PARA A ESCURSIÓN DA SEMANA VERDE ASTURIAS 2018

No sorteo da cesta para a " Excursión da Semana verde Asturias 2018" realizado no noso centro o pasado venres 23 de Marzo non apareceu o gañador do número premiado así que transcurrido un tempo prudencial voltamos novamente a realizar o sorteo co seguinte resultado:

3912

Desta vez si que esperamos que apareza o gañador e poda desfrutar desta magnífica cesta. Nesta ligazón podes ver o sorteo realizado. Nesta ocasión contamos coa axuda inestimable de Marité Lema Caamaño como man inocente. Grazas!

CONCURSO PARA O DÍA DO LIBRO (23 de Abril)

A Biblioteca do IES Ramón Caamaño, en colaboración co EDLG e os Departamentos de Inglés e Francés, convoca un concurso de fotografía para conmemorar o Día do Libro e, de paso, fomentar o hábito lector e a creatividade do noso alumnado. As bases do concurso están expostas en varios lugares do instituto, aínda que tamén se poden consultar no blog da Biblioteca ou no documento que se adxunta a continuación.

CELEBRACIÓN DO DíA INTERNACIONAL DOS BOSQUES.

PARTICIPACIÓN NA CAMPAÑA "COUSA DE RAÍCES"

Este mércores 21 de Marzo, celebramos no instituto o Día Internacional dos Bosques, reclamando a defensa do bosque autóctono e visibilizando todos os beneficios para as persoas que del se derivan. Adherimonos á campaña "COUSA DE RAÍCES", promovida por asociacións ecoloxistas, culturais, empresas vencelladas á produción alimentaria ecolóxica...

Traballaron alumnado do Departamento de Ciencias Naturais e de Plástica e nos xuntamos tod@s para celebralo.

O noso lema é:

BOSQUE AUTÓCTONO GALEGO = FUTURO SOSTIBLE

RECUPERÉMOLO!!!

SORTEO DA CESTA PARA A ESCURSIÓN DA SEMANA VERDE ASTURIAS 2018

ALUMNADO 4º ESO IES RAMÓN CAAMAÑO 23-03-2018

O número gañador da rifa na que se sorteou unha magnífica cesta con produtos gastronómicos, o venres 23 de maio, para colaborar coa excursión á Asturias (Semana verde de Asturias 2018) do alumnado de 4º da ESO foi o :

3148

O sorteo público levouse a cabo na aula de 4º da ESO en presencia do alumnado empregando unha aplicación online que elixe ó azar números aleatorios.

As alumnas de 4º da ESO Soledad Fandiño Gándara e Milagros Paz Lago, levaron a cabo esta tarefa, a primeira fixo unha pequena presentación e a segunda foi quen premeu co rato para a eleción aleatoria do número.

A continuación, a través do link "SORTEO", pódese ver o momento do sorteo onde aparece o número, mágoa que por cuestións técnicas non se poidese gravar o son.

SORTEO

A persoa gañadora deberá poñerse en contacto con nós á maior brevidade posible para poder facer entrega da cesta, ou no caso de que non apareza agraciado/a se volva a levar a cabo un novo sorteo.

Para poñerse en contacto con nós escriban o enderezo de correo electrónico do instituto ies.ramon.caamano@edu.xunta.es ou ben chamen ó teléfono do centro 881880775 en horario de mañá a partires do Martes 3 de abril.