LISTADO LIBROS DE TEXTO - 2017-18

FONDO SOLIDARIO, AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2017-18

O luns 22 de maio foi publicada a Orde para solicitar as axudas para libros do alumnado de 1º e 2º de Primaria, o fondo solidario de libros para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e as axudas para material escolar do alumnado de toda Primaria.

Nesta convocatoria a solicitude é a mesma para as distintas axudas e  só é necesario presentar unha por familia xa que este ano a solicitude é única para todos os fillos/as que estean no mesmo centro.
Poden descargar as follas informativas que realizou o colexio pulsando en cada unha delas:

Tamén poden descargar a SOLICITUDE pulsando aquí

O prazo para presentar as solicitude é ata o 23 de xuño, inclusive.

SEMANA CULTURAL "IDADE MODERNA"

DÍA DA POESÍA. 2017 - 4º DE PRIMARIA

CERTAME DE CONTOS "MESTRE AGRELO"

BRIGADAS VERDES. CARTEL GAÑADOR 2017

Parabéns a Desi, Aroa, Javi e Noelia de 5º de primaria

RESERVA DE PRAZA NO IES "AS ÍNSUAS"

O alumnado de 6º de primaria que pretenda continuar os estudos de secundaria no centro de adscrición correspondente, neste caso, o IES "AS INSUAS",  deberá presentar no centro de orixe (é dicir, no noso centro CEIP PLURILINGÜE "RICARDO TOBÍO") o modelo que se achega, ata o día 15 de febreiro (inclusive).

ANEXO I - Reserva de praza

Como novidade, este ano tamén se permitirá a solicitude telemática a través da nova aplicación "admisionalumnado".

Dentro da propia aplicación hai instrucións para que as familias fagan a solicitude en rede.

RENOVACIÓN CONSELLO ESCOLAR

De conformidade co establecido na Resolución do 26 de setembro de 2016 (DOG do 04/10), realizarase proximamente neste Centro a renovación parcial do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio. Iremos enviando toda a información precisa, pero como adianto, explicamos algunhas cuestións importantes:

Quén pode participar?

Profesorado, Pais e Nais (ou titores/as legais), Alumnado (5º e 6º de primaria), Persoal non docente.

Cómo se pode participar?

Hai dous xeitos: como CANDIDATO/A ou votando o día das eleccións.

Cómo se organizan as eleccións?

Primeiro, constitúese una Xunta Electoral formada polo Director, un mestre/a, un pai ou nai e un membro do persoal non docente, que son elixidos por sorteo. Esta Xunta será a encargada de:

• Elaborar o Calendario Electoral.
  • Aprobar e publicar o Censo Electoral.
  • Admitir e proclamar as Candidaturas.
  • Convocar a constitución das Mesas Electorais.
  • Proclamar aos candidatos/as elixidos nas Eleccións.

Cales son as vacantes no Centro?

Nestas eleccións renovaranse:

• Dous representantes de mestres.
  • Dous representantes de pais/nais.
  • Un representante de administración e servizos.
  • Un representante do alumnado.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2016-17

http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipemiliogonzalez/system/files/u19/Imaxe%20listaxe%20provisional%20fondo%20libros.jpgEstán dispoñibles no centro as listaxes provisionais coa adxudicación de libros de texto para o vindeiro curso, 2016-17 nos niveis desde 3º a 6º de primaria.

O prazo para facer as reclamacións é o 19 de xullo (martes).

Calquera dúbida, estaremos dispoñibles en horario de 10 a 14 horas nas oficinas do centro, ou nos teléfonos 981763584 e 622769810.

LIBROS DE TEXTO 2016-17