LISTAXE DEFINITIVA DE FONDOLIBROS CO REPARTO DE LIBROS

http://ceip-claracampoamorillescas.centros.castillalamancha.es/sites/ceip-claracampoamorillescas.centros.castillalamancha.es/files/anuncios/imagenes/descarga.png

 

 

Achégase listaxe definitiva de admitidos en FONDOLIBROS, co reparto de libros, segundo os criterios establecidos na Orde do 9 de maio de 2018.

 

LIGAZÓN Á LISTAXE.

CALENDARIO ESCOLAR 2018-19

COMEZO DAS CLASES: 12 SETEMBRO DE 2018

REMATE DO CURSO: 21 DE XUÑO DE 2019

PERÍODOS DE VACACIÓNS:

1. NADAL: desde o día 22 de decembro de 2018 ata o día 7 de xaneiro de 2019, ambos inclusive

2. ENTROIDO: días 4, 5 e 6 de marzo de 2019.

3. SEMANA SANTA: desde o día 13 ata o 22 de abril de 2019, ambos inclusive

DÍA NON LECTIVO: 7 de decembro de 2018 (día do Ensino)

LISTAXES DE LIBROS 2018 - 2019

Publicación das listas de libros para o curso académico 2018 / 19.

MATRÍCULA CURSO 2018 - 19

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA PARA O ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN AO CENTRO (CURSO 2018-19).

PRAZO: DO 20 AO 30 DE XUÑO

FONDOLIBROS 2018

LIBROSConvocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2018/2019

 

Na seguinte ligazón pódese acceder á Orde e os anexos da convocatoria

 

http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

 

 

Ademais, achegamos información concreta para as distintas modalidades de axuda nos seguintes enlaces:

AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR. SÓ PRIMARIA.

AXUDAS LIBROS 1º E 2º DE PRIMARIA.

FONDO SOLIDARIO 3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA. PRÉSTAMO.

 

O alumnado que remata 6º de Primaria este ano, terá que solicitar a información no IES no que se matriculou para o curso que ven.

 


 

 

 

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2018 - 2019

 

Achéganse ligazóns.

 

ADMISIÓN ALUMNADO NOVO 2018-19

O día 1 de marzo comeza o proceso de admisión de alumnado en centros educativos. Aquí aportamos a información necesaria:

NORMATIVA REGULADORA:

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG do 15/03/2013).

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

 

 

 

OFERTA DE PRAZAS:

EDUCACIÓN INFANTIL

4º de Ed. Infantil (1 unidade) - 22 vacantes + 3 reservadas para alumnado con necesidades especiais
5º de Ed. Infantil (1 unidade) - 12 vacantes
6º de Ed. Infantil (1 unidade) -  17 vacantes

EDUCACIÓN PRIMARIA

1º de Primaria (1 unidade) - 11 vacantes + 2 reservadas para alumnado con necesidades especiais.
2º de Primaria (1 unidade) - 6 vacantes
3º de Primaria (1 unidade) - 13 vacantes
4º de Primaria (1 unidade) - 10 vacantes
5º de Primaria (1 unidade) - 12 vacantes
6º de Primaria (1 unidade) - 10 vacantes

PRAZOS DE PRESENTACIÓN:

 As solicitudes poderanse presentar desde o 1 ata o 20 de marzo, inclusive.

 

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA A SOLICITUDE DE ADMISIÓN:

  • Impreso de Solicitude Oficial (Anexo II) pódese descargar desde esta ligazón.
  • Fotocopia do Libro de Familia.
  • Fotocopia dos DNI's (pai, nai, alumno/a e titor/a legal de selo caso)

 

Horarios do Centro

HORARIO LECTIVO:

  • De 9'30 a 14'30

 

HORARIO DE OFICINAS:

(Recoméndase chamar previamente para consultar dispoñibilidade)

  • SECRETARÍA: De 9'30 a 10'20.

 

  • XEFATURA DE ESTUDOS: De 9'30 a 10'20.

 

  • DIRECCIÓN:
    • Recomendado MÉRCORES de 10'30 a 14'00.
    • Tamén Luns, Martes e Venres, de 13'40 a 14'30.

 

HORARIO DE TITORÍAS:

  • LUNS, de 17'00 a 18'00. Recoméndase pedir cita, para que o titor ou titora teña recabada información do

FONDO SOLIDARIO, AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2017-18

O luns 22 de maio foi publicada a Orde para solicitar as axudas para libros do alumnado de 1º e 2º de Primaria, o fondo solidario de libros para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e as axudas para material escolar do alumnado de toda Primaria.

Nesta convocatoria a solicitude é a mesma para as distintas axudas e  só é necesario presentar unha por familia xa que este ano a solicitude é única para todos os fillos/as que estean no mesmo centro.
Poden descargar as follas informativas que realizou o colexio pulsando en cada unha delas:

Tamén poden descargar a SOLICITUDE pulsando aquí 

O prazo para presentar as solicitude é ata o 23 de xuño, inclusive.

SEMANA CULTURAL "IDADE MODERNA"

Distribuir contido