LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2019-20

Logo de rematar o prazo de solicitudes de admisión, publícase a listaxe provisional de alumnado admitido para o vindeiro curso 2019/20. Na primeira quincena de maio publicaranse as listaxe definitivas.

ADMISIÓN ALUMNADO NOVO 2019-20

O día 1 de marzo comeza o proceso de admisión de alumnado en centros educativos. Aquí aportamos a información necesaria:

NORMATIVA REGULADORA:

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG do 15/03/2013).

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

OFERTA DE PRAZAS:

EDUCACIÓN INFANTIL

4º de Ed. Infantil (1 unidade) - 22 vacantes + 3 reservadas para alumnado con necesidades especiais
5º de Ed. Infantil (1 unidade) - 18 vacantes
6º de Ed. Infantil (1 unidade) -  11 vacantes

EDUCACIÓN PRIMARIA

1º de Primaria (1 unidade) - 11 vacantes + 3 reservadas para alumnado con necesidades especiais.
2º de Primaria (1 unidade) - 10 vacantes
3º de Primaria (1 unidade) - 5 vacantes
4º de Primaria (1 unidade) - 12 vacantes
5º de Primaria (1 unidade) - 9 vacantes
6º de Primaria (1 unidade) - 12 vacantes

PRAZOS DE PRESENTACIÓN:

As solicitudes poderanse presentar desde o 1 ata o 20 de marzo, inclusive.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA A SOLICITUDE DE ADMISIÓN:

• Impreso de Solicitude Oficial (Anexo II) pódese descargar desde esta ligazón.
  • Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a súa consulta.
  • Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a.
  • Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.

RESERVA DE PRAZA NO IES "AS ÍNSUAS"

O alumnado de 6º de primaria que pretenda continuar os estudos de secundaria no centro de adscrición correspondente, neste caso, o IES "AS INSUAS",  deberá presentar no centro de orixe (é dicir, no noso centro CEIP PLURILINGÜE "RICARDO TOBÍO") o modelo que se achega, ata o día 15 de febreiro (inclusive).

ANEXO I - Reserva de praza

ANEXO I - Reserva de praza (cast)

Tamén se permitirá a solicitude telemática a través da aplicación "admisionalumnado".

Dentro da propia aplicación hai instrucións para que as familias fagan a solicitude en rede.

RENOVACIÓN DE CONSELLO ESCOLAR 2018

De conformidade co establecido na Resolución do 25 de setembro de 2018 (DOG do 08/10), realizarase proximamente neste Centro a renovación parcial do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio.

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDOLIBROS CO REPARTO DE LIBROS

Achégase listaxe definitiva de admitidos en FONDOLIBROS, co reparto de libros, segundo os criterios establecidos na Orde do 9 de maio de 2018.

LIGAZÓN Á LISTAXE.

CALENDARIO ESCOLAR 2018-19

COMEZO DAS CLASES: 12 SETEMBRO DE 2018

REMATE DO CURSO: 21 DE XUÑO DE 2019

PERÍODOS DE VACACIÓNS:

1. NADAL: desde o día 22 de decembro de 2018 ata o día 7 de xaneiro de 2019, ambos inclusive

2. ENTROIDO: días 4, 5 e 6 de marzo de 2019.

3. SEMANA SANTA: desde o día 13 ata o 22 de abril de 2019, ambos inclusive

DÍA NON LECTIVO: 7 de decembro de 2018 (día do Ensino)

LISTAXES DE LIBROS 2018 - 2019

Publicación das listas de libros para o curso académico 2018 / 19.

MATRÍCULA CURSO 2018 - 19

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA PARA O ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN AO CENTRO (CURSO 2018-19).

PRAZO: DO 20 AO 30 DE XUÑO

FONDOLIBROS 2018

LIBROSConvocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2018/2019

Na seguinte ligazón pódese acceder á Orde e os anexos da convocatoria

Ademais, achegamos información concreta para as distintas modalidades de axuda nos seguintes enlaces:

AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR. SÓ PRIMARIA.

AXUDAS LIBROS 1º E 2º DE PRIMARIA.

FONDO SOLIDARIO 3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA. PRÉSTAMO.

O alumnado que remata 6º de Primaria este ano, terá que solicitar a información no IES no que se matriculou para o curso que ven.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2018 - 2019

Achéganse ligazóns.