GUÍA ABALAR MÓBIL

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.

FONDOLIBROS 2019-20 - LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS.

Publicada a Listaxe Definitiva de admitidos no reparto de libros de texto de FONDOLIBROS para o curso 2019-20.

Consultar na LIGAZÓN.

PUBLICACIÓN LISTAXE PROVISIONAL FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicadas as listaxes provisionais do Fondo solidario de libros de texto.

LIBROS DE TEXTO 2019-20

AVISO IMPORTANTE

3º a 6º de PRIMARIA.

Os libros de 3º a 6º son de préstamo. No caso de familias que non teñan dereito a dito préstamo, recoméndaselle que esperen ao mes de setembro para mercalos e que falen co colexio, por se quedara algunha existencia no Fondo, unha vez entregados os libros.

Os Activity Books de inglés téñense que mercar.

1º e 2º de PRIMARIA.

Unha vez que se coñeza se teñen dereito ou non ao vale, poden mercar os libros que aparecen neste listado.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

- FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN AO CENTRO.

- PRAZO: DO 20 AO 30 DE XUÑO.

- DOCUMENTACIÓN REQUERIDA:

FONDOLIBROS 2019-20

LIBROSConvocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2019/2020

Na seguinte ligazón pódese acceder á Orde e os anexos da convocatoria

Ademais, achegamos información concreta para as distintas modalidades de axuda nos seguintes enlaces:

AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR. SÓ PRIMARIA.

AXUDAS LIBROS 1º E 2º DE PRIMARIA.

FONDO SOLIDARIO 3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA. PRÉSTAMO.

O alumnado que remata 6º de Primaria este ano, terá que solicitar a información no IES no que se matriculou para o curso que ven.

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS

Achéganse as listaxes definitivas de admitidos para o curso 2019-20. Todo o alumnado que solicitou praza no colexio está admitida.

Entre os días 20 e 30 de xuño deberán formalizar a matrícula.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2019-20

Logo de rematar o prazo de solicitudes de admisión, publícase a listaxe provisional de alumnado admitido para o vindeiro curso 2019/20. Na primeira quincena de maio publicaranse as listaxe definitivas.

ADMISIÓN ALUMNADO NOVO 2019-20

O día 1 de marzo comeza o proceso de admisión de alumnado en centros educativos. Aquí aportamos a información necesaria:

NORMATIVA REGULADORA:

ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG do 15/03/2013).

ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

OFERTA DE PRAZAS:

EDUCACIÓN INFANTIL

4º de Ed. Infantil (1 unidade) - 22 vacantes + 3 reservadas para alumnado con necesidades especiais
5º de Ed. Infantil (1 unidade) - 18 vacantes
6º de Ed. Infantil (1 unidade) -  11 vacantes

EDUCACIÓN PRIMARIA

1º de Primaria (1 unidade) - 11 vacantes + 3 reservadas para alumnado con necesidades especiais.
2º de Primaria (1 unidade) - 10 vacantes
3º de Primaria (1 unidade) - 5 vacantes
4º de Primaria (1 unidade) - 12 vacantes
5º de Primaria (1 unidade) - 9 vacantes
6º de Primaria (1 unidade) - 12 vacantes

PRAZOS DE PRESENTACIÓN:

As solicitudes poderanse presentar desde o 1 ata o 20 de marzo, inclusive.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA A SOLICITUDE DE ADMISIÓN:

• Impreso de Solicitude Oficial (Anexo II) pódese descargar desde esta ligazón.
  • Copia do DNI da persoa solicitante e dos membros computables da unidade familiar, cando denegue a súa consulta.
  • Documento acreditativo do requisito de idade do/da alumno/a.
  • Convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso.

RESERVA DE PRAZA NO IES "AS ÍNSUAS"

O alumnado de 6º de primaria que pretenda continuar os estudos de secundaria no centro de adscrición correspondente, neste caso, o IES "AS INSUAS",  deberá presentar no centro de orixe (é dicir, no noso centro CEIP PLURILINGÜE "RICARDO TOBÍO") o modelo que se achega, ata o día 15 de febreiro (inclusive).

ANEXO I - Reserva de praza

ANEXO I - Reserva de praza (cast)

Tamén se permitirá a solicitude telemática a través da aplicación "admisionalumnado".

Dentro da propia aplicación hai instrucións para que as familias fagan a solicitude en rede.