Escola de familias

ESCOLA DE FAMILIAS

COMO FALAR PARA QUE NOS ESCOITEN... COMO ESCOITAR PARA QUE NOS FALEN

Educar é unha tarefa complicada, non cabe duda e ademais nesta etapa na que está o teu fillo/a é vital como facelo porque sentarás as bases qu determinarán en gran parte, como será a comunicación con el/ela na adolescencia.

Nestas 4 horas, as psicólogas Eva Muñoz e Lara Arribas expoñerán pautas clave de Comunicación e Disciplina Positiva (firme e amable) que che permitirán:
1-    Establecer normas e límites eficaces: "Cantas veces teño que repetirche que...?".
2-    Ensinarlles a responsabilizarse dos seus actos: "a culpa é túa mamá" ou "eso é inxusto",  "qué pesado es, papá", etc.
3-    Potenciar/fortalecer a AUTOESTIMA dos teus fillos/as con 3 ferramentas clave, porque non sempre a mellor intención como nai ou pai nos leva ao mellor resultando.

Picade no adxunto para ver o cartel.