Skip to Content

Horario de atención, Información de interese, Admisión e matrícula , Axudas libros e material, Libros de texto e material c.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 24-25

TODO O ALUMNADO QUE PRESENTOU SOLICITUDE NESTE CENTRO DE CARA AO VINDEIRO CURSO, RESULTOU ADMITIDO.

 

Informarase nesta web sobre o proceso de matrícula e a documentación requerida.  O prazo de entrega será do 20 de xuño ao 1 de xullo (ambos inclusive).

 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2024-2025

O día 1 de marzo comezou o prazo para a solicitude de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2024-2025.

prazo estará aberto do 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive).

 


 

*O número de postos escolares por unidade resevados ao alumnado con NEAE no primeiro curso de cada etapa será de 3 (Orde do 21 de outubro de 2022)

Toda a información en: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

Pode entregarse presencialmente, previa cita, no teléfono 881 866 814.

CALENDARIO FONDOLIBROS E AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR- CURSO 23-24.

 PRAZOS ESTABLECIDOS PARA FONDOLIBROS

 

  • Pubilicación listaxes provisionais: 4 de xullo.
  • Días de reclamación ás listaxes provisionais: 5-6 de xullo.
  • Publicación das listaxes definitivas: 7 de xullo.
  • Entrega de libros: no mes de setembro (avisarase).

 

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (VALES)

 

Entrega de vales o VENRES 7/07/23: Para o alumnado que cursará 1º, 2º E 3º DE ED. PRIMARIA.

 

  • 1º: 10:30-11:00
  • 2º: 11:00-11:30
  • 3º: 11:30-12:00

 

Entrega de vales o LUNS 10/07/23: Para o alumnado que cursará 4º, 5º e 6º DE ED. PRIMARIA:

 

  • 4º: 10:30-11:00
  • 5º: 11:00-11:30
  • 6º: 11:30-12:00

 

DOCUMENTACIÓN DE ACTUALIZACIÓN DE DATOS PERSOAIS E CAMBIO DE OPCIÓN RELIXIOSA

IMPORTANTE: Entregar só si hai algún cambio de cara ao vindeiro curso 2023-2024

Nos adxuntos podedes descargar os seguintes documentos:

- Cambio de opción relixiosa/non relixiosa.

- Folla de actualización de datos persoais.

 

O prazo para facer os cambios comeza o día 14 de xuño e remata o día 20 de xuño.

 

A documentación será entregada ao titor/a do grupo.

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA CURSO 2023-2024

Para o alumnado...:

- Que inicia a escolarización en 4º de Ed. Infantil.

- Que inicia a etapa procedente do centro adscrito (unitaria).

- Que cambia voluntariamente de centro.

 

PRAZO: DO 20 AO 30 DE XUÑO (previa cita no teléfono: 881866814)

DOCUMENTACIÓN NECESARIA:

- Impreso oficial (Anexo III-1). (pode descargarse no adxunto).

- Folla de actualización de datos (pode descargarse no adxunto).

- Fotocopia da tarxeta sanitaria do neno/a.

- Fotocopia do libro de familia (non entregar si xa se fixo no momento da admisión).

- Fotocopia dos DNI de ambos proxenitores.

- 2 fotos tamaño carné.

- Outra documentación, de ser o caso: Sentenza, convenio regulador,...

- Informe de NEAE, de ser o caso.

 

IMPORTANTE: Requírese instalar abalarMobil por ser a principal vía de comunicación do centro coas familias.

Convocatoria do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS para adquirir libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2023/2024

O prazo de presentación comeza o día seguinte desta publicación no DOG (20 de maio) e remata o 21 de xuño de 2023 (este incluído).

Na seguinte ligazón pódese acceder á Orde e Anexos da convocatoria.

https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/

Achegamos información de interese:

- AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR: Só para o alumnado de Ed. Primaria.

- AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO: 1º E 2º de Ed. Primaria e NEAE*

- FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (préstamo): 3º e 4º de Ed. Primaria (5º e 6º non procede por estar en E-Dixgal, onde se facilitan libros dixitais).

IMPORTANTE:

É obrigatorio solicitar cita previa para presentar a documentación de xeito presencial, no teléfono:881866814

A documentación requerida é a seguinte:

-Anexo I e II.

-Copia do libro de familia ou documentación equivalente, onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

-En caso de separación ou divorcio: sentenza e/ou convenio regulador.

-Execpcionalmente poderá acreditarse o número de membros computables a través dun certificado ou volante de convivencia, ou informe dos servizos sociais.

 

Nota aclaratoria: O alumnado que remata 6º de Ed. Primaria este ano, terá que solicitar a información no IES no que se matriculou para o vindeiro curso.

 

*Véxanse requisitos na convocatoria.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2023-2024- LISTAXES DEFINITIVAS

Todo o alumnado que solicitou praza no proceso de admisión, resultou admitido.

As listaxes están publicadas no taboleiro interior do centro.

Matrícula: do 20 ao 30 de xuño. Publicarase na web a documentación necesaria antes do comezo do proceso.

BECAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NEAE

O vindeiro 8 de maio ábrese o prazo para solicitar as becas do Ministerio de Educación e Formación Profesional para alumnado NEAE. 

Deixamos a continuación unha presentación explicativa, elaborada por Yesica Penas, orientadora do IES "As Ínsuas", onde podedes atopar máis información e os pasos para solicitala.

 *Prazo aberto ata o 20 de setembro de 2023.

 

https://view.genial.ly/62876336d9290200114c06a6/interactive-content-axudas-neae-2022-2023

 

 

 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2023- 2024-LISTAXES PROVISIONAIS

Informamos que TODO O ALUMNADO que solicitou praza no centro foi admitido na resolución provisional. Poden consultar as listaxes no taboleiro interior do centro.

Hai 5 días hábiles dende a publicación para reclamacións.

A publicación da resolución definitiva farase o día 15 de maio.

 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2023-2024

O día 1 de marzo comeza o prazo para a solicitude de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2023-2024.

O prazo estará aberto do 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive).

No adxunto, podedes ver toda a información sobre o proceso.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut