Axudas libros e material

CALENDARIO FONDOLIBROS E AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR- CURSO 23-24.

PRAZOS ESTABLECIDOS PARA FONDOLIBROS

• Pubilicación listaxes provisionais: 4 de xullo.
  • Días de reclamación ás listaxes provisionais: 5-6 de xullo.
  • Publicación das listaxes definitivas: 7 de xullo.
  • Entrega de libros: no mes de setembro (avisarase).

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (VALES)

Entrega de vales o VENRES 7/07/23: Para o alumnado que cursará 1º, 2º E 3º DE ED. PRIMARIA.

• 1º: 10:30-11:00
  • 2º: 11:00-11:30
  • 3º: 11:30-12:00

Entrega de vales o LUNS 10/07/23: Para o alumnado que cursará 4º, 5º e 6º DE ED. PRIMARIA:

• 4º: 10:30-11:00
  • 5º: 11:00-11:30
  • 6º: 11:30-12:00

Convocatoria do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS para adquirir libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2023/2024

O prazo de presentación comeza o día seguinte desta publicación no DOG (20 de maio) e remata o 21 de xuño de 2023 (este incluído).

Na seguinte ligazón pódese acceder á Orde e Anexos da convocatoria.

Achegamos información de interese:

- AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR: Só para o alumnado de Ed. Primaria.

- AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO: 1º E 2º de Ed. Primaria e NEAE*

- FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (préstamo): 3º e 4º de Ed. Primaria (5º e 6º non procede por estar en E-Dixgal, onde se facilitan libros dixitais).

IMPORTANTE:

É obrigatorio solicitar cita previa para presentar a documentación de xeito presencial, no teléfono:881866814

A documentación requerida é a seguinte:

-Anexo I e II.

-Copia do libro de familia ou documentación equivalente, onde figure o/a alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.

-En caso de separación ou divorcio: sentenza e/ou convenio regulador.

-Execpcionalmente poderá acreditarse o número de membros computables a través dun certificado ou volante de convivencia, ou informe dos servizos sociais.

Nota aclaratoria: O alumnado que remata 6º de Ed. Primaria este ano, terá que solicitar a información no IES no que se matriculou para o vindeiro curso.

*Véxanse requisitos na convocatoria.