Tecnoloxía - Sub Categories

CURSOS VIRTUAIS HABILITADOS NO CURSO ACADÉMICO 2020 2021

DEPARTAMENTO TECNOLOXÍA

Tedes a continuación un cadro no que aparecen os cursos virtuais cos que traballaremos no curso académico 2020 2021. Prestade atención ás indicacións particulares que aparezan nos cursos en relación ás actividades a realizar. Crearemos nalgún dos cursos Foros nos que poidades participar e consultar dúbidas.

CADRO RESUMO COS NOMES DOS CURSOS DA AULA VIRTUAL PARA O CURSO ACADÉMICO 2020 2021

GRUPOS MATERIA NOME CURSO AULA VIRTUAL
2º ESO A B C Tecnoloxía

TECNOLOGÍA 2º ESO A B C. EL PROCESO TECNOLÓGICO

TECNOLOGÍA 2º ESO A B C. REPRESENTACIÓN GRÁFICA

TECNOLOGÍA 2º ESO A B C.LA MADERA Y SUS DERIVADOS

TECNOLOGÍA 2º ESO A B C. MATERIALES METÁLICOS

TECNOLOGÍA 2º ESO A B C. ESTRUCTURAS Y MECANISMOS.

2º ESO D E Tecnoloxía

TECNOLOGÍA 2º ESO D E. EL PROCESO TECNOLÓGICO

TECNOLOGÍA 2º ESO D E. REPRESENTACIÓN GRÁFICA

TECNOLOGÍA 2º ESO D E.LA MADERA Y SUS DERIVADOS

TECNOLOGÍA 2º ESO D E. MATERIALES METÁLICOS

TECNOLOGÍA 2º ESO D E. ESTRUCTURAS Y MECANISMOS.

3º ESO A B C D Tecnoloxía TECNOLOGÍA 3º ESO
4º ESO  Tecnoloxía TECNOLOXÍA 4º ESO
4º ESO B C TIC INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES (ICT) 4º ESO
PENDENTES TECNOLOXÍA 2º ESO Tecnoloxía TECNOLOGÍA 2º ESO PENDIENTES
PENDENTES TECNOLOXÍA 3º ESO Tecnoloxía TECNOLOGÍA 3º ESO PENDIENTES

Proxectos Tecnoloxía 1º Ciclo

O departamento de Tecnoloxía no IES Ramón Otero Pedrayo ten unha oferta educativa que abrangue aos catro cursos da ESO.

1º ESO (Tecnoloxía e Dixitalización): 3 horas semanais e de carácter obrigatorio.

2º ESO (Tecnoloxía e Dixitalización): 3 horas semanais e de carácter obrigatorio.

3º ESO (Educación Dixital): 3 horas semanais e de carácter optativo.

4º ESO (Tecnoloxía): 3 horas semanais e de carácter optativo.

4º ESO (Dixitalización): 3 horas semanais e de carácter optativo.

4º ESO (Intelixencia Artificial para a Sociedade): 3 horas semanais e de carácter optativo.

Esta materia ten un carácter fundamentalmente práctico polo que as explicacións teóricas se ven complementadas por traballos a desenvolver na aula-obradoiro do noso centro. Nesta aula, chamada Antonio Palacios, os alumnos levan a cabo o deseño e construción dos proxectos cos que plasman os coñecementos adquiridos teóricamente en campos como a Mecánica, a Electricidade, a Electrónica ou a Neumática.

Se queres ver algún dos traballos realizados fai click na Galería e accede ó álbum de Proxectos de Tecnoloxía.

Día da Ciencia na Rúa 2008

Información para o alumnado

Facendo click teredes acceso a diferentes documentos nos que se vos informa de aspectos diversos tales como Libros de Texto, Programacións para cada curso e materia impartidas polo departamento así como información de interés para os Alumnos Pendentes.

PENDENTES

Profesorado do departamento.

Os profesores que forman parte do Departamento de Tecnoloxía no curso académico 2023-2024 son:

• Juan Bort Couceiro (Xefe de Departamento)
  • Ángel Meijón Sánchez
  • José Pérez Vázquez
  • Seila Vázquez Vaquero

Actividades

Desgraciadamente, no presente curso, non poderemos realizar como viña sendo habitual, a actividade de exposición de proxectos de tecnoloxía realizados polo alumnado. Esta actividade víñase celebrando tradicionalmente no primeiro sábado de Maio no parque de Santa Margarita da Coruña. Agardamos que o mais axiña posible podamos volver a disfrutar desta festa da Ciencia, as Matemáticas e a Tecnoloxía.

Ciencia na Rúa

PROXECTOS DE TECNOLOXÍA

Na área de Tecnoloxía dispoñemos dun aula-obradoiro na que o noso alumnado desenvolve proxectos relacionados cos contidos específicos da nosa materia. Estes proxectos abranguen campos como a mecánica, a electricidade, a electrónica, a neumática, a robótica ou o coñecemento das propiedades dos materiais. Velaquí unha mostra de proxectos elaborados polo alumnado de 2º de ESO.