Articles

ACTIVIDADES DEPARTAMENTO LINGUA CASTELÁ PARA O PERÍODO DE SUSPENSIÓN DE ACTIVIDADES PRESENCIAIS CURSO 2019-2020

DEPARTAMENTO LINGUA CASTELÁ

CADRO RESUMO COS NOMES DOS CURSOS DA AULA VIRTUAL ONDE SE IRÁN SUBINDO OS MATERIAIS PARA TRABALLAR NESTES DÍAS

GRUPOS MATERIA PROFESOR NOME CURSO AULA VIRTUAL
1º ESO D Lingua castelá e Lit. Mª Concepción Liñares Da Costa LENGUA CASTELLANA 1º ESO D 2019 2020
2º ESO Lingua castelá e Lit. Emiliano Máquez Roel Aula virtual Emiliano
3º ESO Lingua castelá e Lit. Mª Concepción Liñares Da Costa LENGUA CASTELLANA 3º ESO 2019 2020
4º ESO Lingua castelá e Lit. Begoña Valdés Rodríguez LENGUA CASTELLANA Y LITERATURA 4º ESO 2019 2020
4º ESO Latín Mª Concepción Liñares Da Costa

LATÍN 4ºB 2019 2020

OUTRAS FERRAMENTAS DE COMUNICACIÓN

GRUPOS MATERIA PROFESOR ACTIVIDADES

1º ESO A/B/C

1º ESO B

Lingua castelá e Lit.

Opt. Investigación

Julia Pedrido Mayor

PLATAFORMA ABALAR e CORREO ELECTRÓNICO

PLATAFORMA ABALAR e  CORREO ELECTRÓNICO

1º ESO D Opt. Investigación  Begoña Valdés Rodríguez AULA VIRTUAL: INVESTIGACIÓN 1º D,  PLATAFORMA ABALAR e CORREO ELECTRÓNICO
4º ESO A/B Artes escénicas  Begoña Valdés Rodríguez AULA VIRTUAL: ARTES ESCÉNICAS 4º ESO,  PLATAFORMA ABALAR e CORREO ELECTRÓNICO
4º ESO A/B Lingua castelá e Lit.  Begoña Valdés Rodríguez AULA VIRTUAL: LENGUA CASTELLANA Y  LITERATURA 4º ESO 2019-2020,  PLATAFORMA ABALAR e CORREO ELECTRÓNICO

Lingua Castelá - Actividades

Preme nas imaxes para ver as presentacións

CONMEMORACIÓN DO DÍA DO LIBRO 2022

PORTADA DÍA DO LIBRO_1.jpg

TEATRO DO SÉCULO DE OURO CON 3º DE ESO

TEATRO S OURO_Portada_2.jpg

OBRADOIRO POLA IGUALDADE CON 1º DE ESO

001_00Portada Obradoiro Igualdade_0.jpg

CAL SERÁ O TEU VERSO?

Aínda que un pouco tarde, lembramos compartir convosco o marabilloso traballo do alumnado de segundo da ESO para celebrar o DÍA MUNDIAL DA POESÍA. Crearon os seus poemas inspirándose no filme “O clube dos poetas mortos”. Velaquí o resultado. Parabéns a todos e todas!

CONCURSO DE MICRORRELATOS

Gustaríache participar no Concurso de Microrrelatos organizado pola Biblioteca con motivo do Día do Libro?

Aquí tes as bases do concurso.

Concurso de Microrrelatos

EXAMEN FINAL DO ALUMNADO COA MATERIA PENDENTE LINGUA CASTELÁ E LITERATURA E INVESTIGACIÓN 1º

O examen será o xoves 4 de xuño de 16,15 a 17,15 por vía telemática. Tedes toda a información na Aula Virtual e nos correos electrónicos.

1º D.- INVESTIGACIÓN 4º ESO A e B .- LINGUA CASTELÁ E LITERATURA 4º ESO A e B.- E ARTES ESCÉNICAS: TODAS AS ACTIVIDADES PARA AS PRÓXIMAS SEMANAS ESTÁN NA AULA VIRTUAL

TODAS AS ACTIVIDADES PARA AS PRÓXIMAS SEMANAS ESTARÁN  NA AULA VIRTUAL, NOS CORREOS LECTRÓNICOS E NA PLATAFORMA ABALAR

4º ESO A e 4º ESO B.- ARTES ESCÉNICAS .- TRABALLO PARA FACER ESTES DÍAS : DO 14 AO 24 DE ABRIL

Ola a todas e a todos: Lémbrovos no documento que vai  no arquivo adxunto o traballo que tedes pendente de entregar unha maioría de vós. Unha vez feito o MONÓLOGO, agora temos que facer o DIÁLOGO posible con calquera personaxe do cadro. Mándovos información tamén dos que xa foron escollidos.  Saúdos.

1º ESO D.- INVESTIGACIÓN E TRATAMENTO DA INFORMACIÓN: TRABALLO PARA FACER ESTES DÍAS: DO 14 AO 24 DE ABRIL

Hola de nuevo:   Os mando en un archivo adjunto información sobre los trabajos que deberíais ir haciendo en estos días y el correo electrónico al que tendreis que enviármelos.Saludos y mucho ánimo.

4º ESO LINGUA CASTELÁ E LITERATURA. TRABALLO PARA FACER NESTES DÍAS NA CASA.: DO 14 AO 24 DE ABRIL

Ola de novo: Mándovos nun ficheiro adxunto o documento co traballo, correspondente ao Tema 8,  para facer nestes días. As actividades figuran ao final da páxina. A partir de hoxe tedes toda a información sobre as actividades e todos os recursos que vaiades precisando para facelas na Aula Virtual.  Curso:   LENGUA CASTELLANA Y LITERATURA 4º ESO, 2019-2020. Tamén tedes información, na parte superior ,  sobre as LECTURAS, que serán dúas, unha de TEATRO e outra de NOVELA, e algunha recomendación de lectura de POESÍA,  necesaria máis que nunca nestes días. Estade ao tanto porque nos próximos días ireivos dando máis información.Os traballo seguides a enviarmos ao correo: escrituraelectura@gmail.com   Saúdos e moito ánimo.

4º ESO LINGUA CASTELÁ E LITERATURA. TRABALLO PARA FACER NESTES DÍAS NA CASA. SEMANA: 31 DE MARZO AO 5 DE ABRIL

Ola de novo:  Mándovos nun arquivo adxunto o documento completo coa información sobre as actividades para ir facendo pouco a pouco  durante estos días de confinamento nas vosas libretas de clase. As novas tarefas van ao final.  Durante esta semana so teredes que enviar os traballos sobre a publicidade, que aparecen ao final do documento, resaltados en cor vermella. Recordade que o correo para os envíos é : escrituraelectura@gmail.com Saúdos.