O GRUPO DE INTERCAMBIO DE FRANCÉS ESTÁ XA EN BRETAÑA

Un grupo de 37 alumnos composto por rapaces e rapazas do IES A. Cotarelo, o IES F. Bouza Brey e do IES M.A. González Estévez de Carril está en Francia realizando un intercambio co alumnado do collège Victor Segalen de Châteaugiron. O intercambio, que xa anda pola súa decimoterceira edición, comezou o día 13 de marzo e remata o 26 do mesmo mes. Durante a maior parte do tempo o alumnado compartirá a vida familiar co/ca seu/súa correspondente en Bretaña e rematará esta aventura coa visita de París. A volta a Vilagarcía está programada para  o xoves 26 de marzo.

Este grupo ten un blog no que vai comentando as súas vivencias e sensacións (ademáis de incluir fotos). Podes ler o blog facendo clic aquí.

LER BLOG DO INTERCAMBIO

VER GALERÍA FOTOGRÁFICA