O ALUMNADO DE MÚSICA NO CENTRO GALEGO DE ARTE CONTEMPORÁNEA

Un grupo de 14 alumnas e alumnos de Artes Escénicas, Música e Danza do noso centro educativo, realizaron o venres día 18 unha performance  no Centro Galego de Arte Contemporáneo (CGAC) de Santiago de Compostela coa súa obra “Cactus Workestra” dentro das xornadas de música contemporánea que se celebraron ao longo da fin de semana. Podedes Ler a nova no sitio web do CGAC. Tamén podedes ver un resumo da actividade neste vídeo.

Para completar esta experiencia, o luns, 20 de outubro, o alumnado de 1º e 2º de bacharelato de Artes Escénicas, Música e Danza, participou na Master Class “Uovisionamento e intervençao plastisonora”, impartida polo artista de Viana do Castelo, Joao Ricardo de Barros Oliveira, na biblioteca deste Instituto.

O artista Joao Ricardo de Barros Oliveira estivo presente en festivais internacionais de música, traballou en obradoiros cos nenos e maiores, na construción de instrumentos a partir de materiais de lixo. Ademais presentou a súa música na radio e televisión en Noruega, Portugal, España, Alemania e EEUU. É un artista polifacético que compuxo música para películas nas que tamén actuou.