Galardoados co 3º Premio no Concurso Miniempresas Lanzadeiras Coruña

O  equipo da miniempresa Pi Solucións composto por Borja, Fran, Made, Manuel, Gonzalo e Abel de 2º de FPB conseguiu o 3º premio na final do concurso de miniempresas Lanzadeiras A Coruña que se levou a cabo durante o presente curso académico.

Na final presentaron os seus produtos que estiveron a desenvolver durante todo ano, os que tiñan en común facilitarlle o día a día as PEMES do rural galego.

Todos os produtos tiñan en común o uso do microordenador Raspberry PI:

• Pi PC: Ordenador de baixo custo con todo o necesario para que calquera PEME poida realizar a súa actividade económica diaria.

• Pi NAS: Servidor de ficheiros en rede de baixo custo.

• Pi Camara: Para poder vixiar o que ocorre no teu negocio por streaming independentemente do lugar onde se encontre. Ademais incorpora unha placa solar para conseguir unha autonomía máis elevada.

Dende aquí queremos dar os parabéns a todo equipo, e principalmente ós alumnos de 2º de Formación Profesional Básica pola súa dedicación e interese mostrada no proxecto.

Noticia da Opinion da Coruña

Galería de fotos na prensa