Concurso de Haikus

Por terceiro ano consecutivo, o  EDL coa colaboración do departamento de galego, e o equipo da bibilioteca,  organizamos un concurso de haikus no que participou todo o alumnado de 1º e 2º da ESO. O haiku é un xénero poético de orixe xaponesa  e consta de tres versos sin rima, de 5, 7 e 5 sílabas e adoitan facer referencia a escenas da natureza ou da vida cotiá. O alumnado de 1º da ESO  realizaron uns debuxos relacionados co tema do haiku, mentras que os de 2º da ESO acompañaron os haikus de fotografías da zona , divulgando asi  o noso patrimonio natural, cultural e etnográfico. Unha vez máis conseguiuse o obxectivo de fomentar a creatividade e a poesía. Finalmente, fixemos unha exposición sobre os mesmos.

CONSULTA OS PREMIOS

Consulta os premios59.51 KB