OBRADOIRO DE MOVEMENTO

Bal Castro e Inés Santos sintonizaron  co alumnado 1º, 2º e 3º ESO nun obradoiro no que todos e todas realizaron unha serie de exercicios e xogos corporais relacionados coa palabra transparentar, isto é facerse visible, deixar ver a través do corpo. Foi un taller no que traballaron en como identificar a plástica corporal de cada un/unha dentro do grupo sen importar a idade nin o xénero. ´

Todo o alumnado seguiu activo e divertido os exercicios sinxelos da coreografía e de movemento  de  Bal e a Inés  na danza grupal: un espazo de reflexión que tivo coma finalidade achegarlles a danza á mocidade presente para descubrir a súa linguaxe corporal propia, mediante o xogo e a investigación e sen pretensión da forma nin do resultado.

Gozaron moitísimo desta iniciativa  na que conectaron co seu propio corpo e exploraron co movemento tomando presenza aquí agora.