PODCAST POLA IGUALDADE DE XÉNERO

Dentro do marco da Semana Cultural o Equipo da Biblioteca organizou un taller de radio impartido por Verónica Couto Tasende, técnica de Educación para o Desenvolvemento en Agareso (Asociación Galega de Comunicación para o Cambio Social) e que foi dirixido a parte do alumnado de 1º de Bacharelato. O tema no que se centrou o obradoiro foi o da igualdade de xénero.

Os e as estudantes puideron coñecer que é o discurso do odio e cando este pode acabar sendo un delito. Reflexionaron sobre os límites da liberdade de expresión cando chocan de fronte co odio e debateron ao respecto. Ademais,  a través da análise de titulares de noticias e campañas publicitarias de actualidade así como de publicacións en redes sociais, puideron evidenciar no tratamento mediático que se lle dá a sucesos relacionados con mulleres, como ese discurso do odio lles afecta especialmente buscando a súa discriminación.

A continuación o alumnado dividido en pequenos grupos creou cuñas radiofónicas que gravaron na mesma sesión e nas que reflectiron o seu sentir sobre o tema tratado. Aquí vos deixamos as cuñas para que poidades escoitalas.

É esta unha iniciativa máis de promoción da igualdade de xénero que se levan a cabo no Centro.