COMO TRIUNFAR EN IT SENDO MEDIOCRE

O alumnado de 1º de Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e Redes e 1º de Ciclo Básico de Informática de Oficina participou na charla "Como triunfar en IT sendo mediocre" co relator Alberto Sánchez Bardanca.

Alberto é Enxeñeiro en Informática cunha ampla experiencia profesional no ámbito das tecnoloxías da información, traballou en empresas como Soluziona, Indra, Bahía Software e actualmente traballa en //Abanca. Tamén traballou no sector público durante dous anos como profesor de Formación Profesional. O pasado curso foi compañeiro noso e este ano aceptou a nosa invitación a participar na Semana Cultural para trasladar as claves para triunfar no eido da informática ao alumnado dos ciclos.

Na charla tratou aspectos moi interesantes como a reflexión de que é en realidade o éxito, a importancia do esforzo, a diferenza entre aptitude e actitude; sinalou que as nosas metas deben ser realistas e alcanzables, e explicou dende a súa experiencia as claves para chegar a ser un bo profesional no ámbito das tecnoloxías da información.

Unha charla moi produtiva, grazas Alberto!