ESCAPEROOM DE COMPETENCIAS EMPRENDEDORAS

O primeiro día da Semana Cultural, o alumnado de 1º CM e 1º FPB tivo a oportunidade de realizar  con Pablo Osorio  un Escape Room centrado en traballar competencias e habilidades que todo emprendendor debe ter, achegándolle referentes actuais e cercanos que destacan en cada unha das competencias mencionadas ao longo da actividade.

Unha actividade dixitalizada na que tiñan que prestar atención tamén ao mundo analóxico. Todos usaron o seu teléfono móbil para levar a cabo a actividade xa que o xogo se celebrou a través dunha app web. O alumnado organizouse en distintos grupos que debían localizar códigos QR e enfrontarse aos desafíos propostos para conseguir un obxectivo común: completar todos os retos formulados no menor tempo posible.

Durante a realización da experiencia todos e todas traballaron con entusiasmo intentando ser os primeiros nunha xornada na que reinou a competición sa. O equipo triunfador da tarde foi Bolígrafo (1h e 21 minutos) e de segundo Bárbaros (1h e 24 minutos). A empresa de Pablo Osorio fai un concurso entre todos os centros que fixeron o Escape Room este curso; polo momento os nosos equipos van de primeiro e segundo, de rematar así conseguirán agasallos! Aínda que o máis importante e que todos os equipos foron quen de rematar todas as probas propostas.