GENTECH

GENTECH é un programa de Altia, englobado no catálogo DigiTalent da Amtega (Axencia para a modernización tecnolóxica de Galicia) que ten coma obxectivo dar a coñecer ao xóvenes estudantes as oportunidades de empleabilidade que nos ofrecen as profesión dixitais, moi demandadas no mercado laboral actual e futuro.

Este programa busca fomentar a vocación cara as carreiras STEM (Ciencia, Tecnoloxía, Inxeniería e Matemáticas). Hoxe tivemos a Alberto, enxeñeiro de Altia, que nos deu coa súa experiencia persoal unha perspectiva real, práctica e inspiradora para o alumnado do traballo desempeñado por un informático nunha gran empresa.

Alberto falou da súa traxectoria profesional e explicoulles a importancia da Big Data (grandes volumes de datos) para as grandes empresas tecnolóxicas, que son as principais fontes de ingresos. Tamén lles comentou que se fai con toda a información que os usuarios proporcionamos cando visitamos as redes sociais, facemos una compra en Amazon ou escoitamos una canción en Youtube.

Alberto, inxeñeiro de datos, explicou como é o seu traballo en Alta, e recalcou a importancia da actitude á hora de optar a un posto de traballo, xa que el tamén participa no proceso de selección de persoal, e dixo que se ben é importante o expediente académico, non o é todo, a aptitude, a iniciativa, o traballo en equipo ou a colaboración poden ser factores decisivos á hora de acadar un posto ou non.

O alumnado interesouse en coñecer a diferencia entre Inxeñería de Datos e Big Data, en qué consiste a carreira de Informática, como presentarse a una entrevista de traballo, como é o proceso de selección nunha empresa ou como evitar recibir anuncios no móbil de xeito discriminado.