CURSO 2008-09

Viaxe a Oviedo dos membros do Clube de lectura Sinaloa

A pasada semana, o xoves, 21 e o venres, 22 de maio, os membros de Sinaloa fixemos unha excursión a Uviéu.  Máis información no blog do Club de Lectura Sinaloa.

Obradoiro de Supervivencia Doméstica

Obradoiro Supervivencia

Pulsa sobre a Imaxe para ver a Galería de Imaxes do Obradoiro.

O Venres 15 de maio celebrouse no Centro o Obradoiro de Supervivencia Doméstica. Consistiu nunha presentación na que o alumnado opinou sobre os contidos aportados, para logo debatir sobre os seus costumes sociais con respecto as tarefas domésticas, habitos alimenticios, etc.

As tres horas seguintes foron máis prácticas. Tiveron lugar nunha cociña ubicada na Sala de Xogos do Centro, na que os rapaces e as rapazas elaboraron un menú de tres pratos: primeiro, segundo e postre, como si fosen adolescentes "parcialmente" emancipados, concienciándose da dificultade de conciliar a vida familiar e laboral. Eiquí traballaron en grupo, e encargáronse cada un deles de organizar, elaborar, presentar, degustar, recoller e limpar cada unha das receitas propostas.

O obxectivo deste obradoior foi axudar a fomentar a autonomía personal dos adolescentes no fogar. Que saiban preparar os pratos, face-la compra ou a limpeza. Outra finalidade de este obradoiro foi promove-la igualdade entre os sexos nestas tarefas.

As sesións incluiron elaboración de receitas de cociña (que logo tamén degustaron), nocións de organización e hixiene. O obradoiro, gratuito, incluíu información tanto teórica como práctica.

Obradoiro de Maquillaxe

Imaxes do Obradoiro de Maquillaxe levado a cabo no Centro, o martes 5 de maio, dentro das Actividades do Plan Valora e impartido por Lucía Ferro.

Obradoiro de Manicura

Obradoiro de Manicura realizado no Centro o martes, 19 de Maio, dentro do Plan Valora

Obradoiro de Hockey Patíns

Imaxes do Obradoiro de Hockey Patíns, realizado no centro, o venres 15 de Maio, dentro do Plan Valora, e impartido por Monitores de Roqsport.

Exposición de plantas aromáticas i especias

Nos nosos días, as plantas aromáticas e as especias úsanse de forma habitual nas nosas cociñas, son produtos baratos e fáciles de atopar e, quizais, non sabemos darlles a importancia que teñen. Porén isto non foi sempre así, por exemplo, na Idade Media as especias eran tan codiciadas coma o ouro porque eran moi difíciles de obter.

No IES Illa de Sarón temos unha exposición de plantas aromáticas e especias que pretende afondar nas súas propiedades terapéuticas, culinarias, ... e dar a coñecer á comunidade educativa e ao público en xeral moitas destas plantas que medran nos nosos campos e que resultan unhas descoñecidas para moitos de nós.

A exposición permanecerá aberta durante todo o horario lectivo dende o luns día 11 ata o venres 22 de maio. Recomendamos que ademais de mirar se acheguen a cada planta e especia e descubran os seus aromas.

Ver as imaxes a Maior tamaño

Photos échange 2008-2009 - Fotos intercambio 2008-2009

Photos échange 2008-2009 Xove, S. Cibrao-L'Isle Jourdain.

Fais click dans le lien pour regarder les photos:

Photos échange France

Fotos da Semana Branca en Andorra.

Imaxes da Viaxe a Ferrol dos alumnos de 1º e 2º da ESO.

Podedes ver as imaxes en distintos formatos e descargalas desde Flickr.

A auga e a vida: "Ao son da auga"

O martes 10 de marzo saímos camiñar ao son do río Regueira para ver a depuradora que están construíndo e máis o río e o seu contorno.

A camiñata que fixemos as alumnas e alumnos de 1º de ESO empezaba ao saír do Instituto. Fomos pola estrada de Regosanguento, vimos a depuradora nova e logo comezamos a ruta por un camiño de asfalto rodeado de bonitas paisaxes e con olor a eucalipto.

Vimos uns invernadoiros que están en Vila e tamén cabras, ovellas... Despois, ao chegar a un cruce onda Casa Abad collemos cara abaixo pra empezar a ruta “Ao son da auga” realmente, o que nos fixo recordar que nenos e nenas doutros países non teñen auga para beber e nós, que a temos en grandes cantidades e podémola usar para o que queiramos, estámola desperdiciando.
O menos bo da excursión foi que nos pareceu que o río non estaba todo o limpo que debera porque había unha especie de escuma branca, plásticos..., pero quizais o ciclón Klaus axudou a que parecera máis do que é realmente.

Pasámolo moi ben e aproveitamos todo o que puidemos sacando fotos e, sobre todo, aprendendo.

Ver ás imaxes a maior tamaño