25 Novembro: Día contra a Violencia de Xénero

O vindeiro martes día 25, con motivo do "Día contra a Violencia de Xénero" terán lugar no Centro distintas actividades que resumimos. Incluimos tamén uns cantos videos con cancións que tratan o tema da Violencia contra as mulleres.

Día contra Violencia Xénero
  • Ás 12:00 unha representación de alumnos ( un de cada curso) irá á Praza do Concello , onde se prantará outra oliveira xunto coas representantes da Asociación de Mulleres “ BOLBORETAS”. Alí, os/as alumnos/as lerán un texto alusivo á conmemoración.
  • Durante o acto de plantar a oliveira no patio, outra representación do alumnado lerá distintos textos alusivos.
  • Soledad , xunto con algúns /as nenos/as , colocará ao longo dos pasillos un cómic sobre o maltrato que posteriormente lerán.
Andy y Lucas. Y en tu ventana
Bebe. Ella